מרחב לכיש ותחנת אשדוד. צילום דור גפני

מעשה מגונה: הסדר טיעון לשוטר מאשקלון

שוטר מאשקלון, הואשם בעבירות מין בנשים שהגיעו להתלונן בתחנת המשטרה באשדוד. היום הוצג בבית המשפט הסדר טיעון בעניינו והשופט אסר לפרסם את זהותו

פורסם בתאריך: 29.11.17 17:39

     

הסדר טיעון בפרשת עבירות המין שבוצעו בנשים שהגיעו להתלונן בתחנת המשטרה באשדוד. שוטר תושב אשקלון ששירת בתחנה והואשם בעבירות מין בנשים שהגיעו להתלונן בתחנה, הודה והורשע במסגרת ההסדר בעבירות של מעשה מגונה, הטרדה מינית והפרת אמונים. הסדר הטיעון הוצג היום בבית משפט השלום בבאר שבע ואושר על ידי השופט רון סולקין שהרשיע כאמור את השוטר.

לפני למעלה משנה הוגש כתב האישום כנגד שני שוטרים וותיקים, האחד תושב אשקלון והשני תושב אשדוד. המקרה המדובר אירע ב-10 בספטמבר 2015 אז הגיעה לתחנת אשדוד א"א, שבאה להגיש תלונה על הטרדות טלפוניות. היא נכנסה למשרד של השוטר מאשדוד כדי שייקח ממנה פרטים ולמקום נכנס גם השוטר מאשקלון. השוטר מאשדוד נטל את מכשיר הטלפון הנייד שלה, בנימוק שהוא רוצה לבדוק אם קיים בו תיעוד להטרדות, התבונן בתמונות ובסרטונים שהיו שמורים בו והראה אותם לחברו – בין היתר, צפו בסרטון שבו נראתה המתלוננת רוקדת כשהיא לבושה בחוטיני.

על פי כתב האישום, השוטרים ביקשו ממנה להתפשט והיא עשתה כבקשתם. כאשר השוטר מאשקלון ניגש אליה וסטר על ישבנה. השוטרים שוחחו איתה על נושאים בעלי אופי מיני. במהלך האירוע, דפקו אזרחים על דלת המשרד וניסו לפתוח אותה אך השוטרים הורו להם להמתין בחוץ.

השוטר צילם באמצעות מכשיר הטלפון הנייד שלו כמה תמונות של איבר מינה החשוף וגם סרטון שבו נראית חושפת את ישבנה ואת שדיה. בהמשך, שלח את התמונות ואת הסרטון לשוטר מאשקלון באמצעות תוכנת WhatsApp. על מקרה זה הורשע השוטר מאשקלון בעבירה של הפרת אמונים.

בגין אישום נוסף המתייחס לשוטר מאשקלון בלבד, הוא הורשע בהטרדה מינית: שלושה ימים אחרי האירוע הראשון, הגיעה לתחנה א' ביחד עם בעלה ושני ילדיהם, כדי להגיש תלונה על תאונת דרכים. השוטר שקיבל את התלונה, ביקש ממנה לשוב לתחנה עם כמה מסמכים שהיו חסרים לה.

המתלוננת א' מתחנת אשדוד

על פי כתב האישום, השוטר מאשקלון אמר לה שהגוף שלה סקסי ומושך, שמהרגע הראשון שראה אותה הרגיש משיכה אליה. המתלוננת אמרה לו שהיא נשואה ואם לילדים ובתגובה אמר לה השוטר: "בעל זה לא קיר". הוא אמר לא' שהוא נותן לה יחס מיוחד והמליץ לה לפנות לחבר שלו העוסק בעריכת דין כדי שיעזור לה. בהמשך הזמין אותה להגיע לתחנת המשטרה שוב.

בעקבות מעשיו, א' פנתה אל מח"ש ולמחרת במסגרת "תרגיל חקירה" ניגשה אל משרדו של השוטר מאשקלון כשהיא מצוידת במכשיר הקלטה. השוטר אמר לה שהוא לא ישן בגללה בלילה: "אני מרגיש שאני מכיר, הרגשה כאילו אני חי איתך שנים, כאילו אנחנו זוג מהגלגול הקודם. אני מרגיש איתך מאוד חופשי… אני מת על הגוף שלך".

החקירה שהחלה למעשה בתלונתה של א' הובילה את חוקרי צוות דרום במח"ש למכשירי הטלפון של השוטרים ולאישה הנוספת. בגין מקרה אחר של מתלוננת שלישית הוא הורשע בעבירה של מעשה מגונה.

המתלוננת א', אמרה בזמנו ל"כאן דרום" לאחר הגשת כתב האישום: "מצד אחד אני שמחה, מצד שני לקח מלא זמן. אני חושבת שאם היה מדובר באדם רגיל ולא בשוטר, זה היה נעשה מהר יותר. עכשיו רק נחכה למשפט. לפי מה שידוע לי אני אתבקש להעיד ואעשה זאת כמובן. אני מצפה שהצדק ייעשה ושהוא יקבל את העונש שמגיע לו".

על תחושותיה בזמן המעשים, סיפרה אז: "זאת בעיקר הייתה תחושה של השפלה ושל חוסר אונים. השתתקתי ולא הצלחתי לענות לו".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר