נחתו בנתב"ג. הפועל אשקלון (קרדיט דוברות הפועל אשקלון)

הפועל אשקלון סיימה את מחנה האימונים ושבה ארצה

הפועל אשקלון סיימה את מחנה האימונים שערכה הקבוצה בסופיה שבבולגריה ונחתה בארץ באישון לילה. בקבוצה מרוצים משחקן הרכש שרון גורמזנו שכבש במהלך המחנה

פורסם בתאריך: 23.7.17 12:41

     

בלילה בין שבת לראשון (03:00) נחתה הפועל אשקלון בנתב"ג לאחר שסיימה את מחנה האימונים שלה בבולגריה. במהלך מחנה האימונים שערך 10 ימים, ערכה הקבוצה 15 אימונים ושני משחקי אימון, הראשון, נגד פלאטניאס מהליגה היוונית הראשונה בו הפסידה 1:0 משער עצמי של שחקן הרכש מילאן סמיליאניץ' והשני נגד גרמנאה סאפרבה באניה, מהליגה השלישית בבולגריה, אותה ניצחה אשקלון משערים של מירקו אורמוש ושרון גורמזנו.

על אף הביקורות הרבות על הנעשה במחנה האימונים, בקבוצה מספרים כי מחנה זה עזר רבות לגיבושו המקצועי והחברתי של קבוצת הכדורגל. בקבוצה שיבחו את המאמן יובל נעים על ההחתמה השנויה במחלוקת של החלוץ הוותיק שרון גורמזנו, שהועדף לדברי נעים על פני החלוץ הצרפתי, ג'ורדן פושה, שסיים כמלך השערים של הליגה הלאומית בשנתיים האחרונות. שחקנים בקבוצה אמרו: "הניסיון של שרון יעזור לנו בעונה הקרובה, יובל אולי משך אש באמירות שלו אבל הוא ידע מה הוא עשה כשהחתים את שרון".

החלוץ בן ה-34, שהגיע הקיץ ממכבי יבנה בליגה א' לקדנציה שלישית בהפועל אשקלון, היה בין הבולטים בשורות הקבוצה מאז החלה להתאמן הקיץ והספיק לרשום במדיה כבר שני שערים במהלך משחקי האימון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר