גם מתאמנים. הפועל אשקלון בבולגריה. צילום: דוברות הפועל אשקלון

הפועל אשקלון במחנה אימונים או במחנה נופש?

מחנה האימונים של הפועל אשקלון בבולגריה הפך למחנה נופש, אחרת אי אפשר להסביר את העובדה שכל כך הרבה אנשי צוות הוטסו לשם, ואפילו הקמע הקבוצתי הצטרף

פורסם בתאריך: 21.7.17 16:38

     

הפועל אשקלון שוהה בימים אלו במחנה אימונים בבולגריה ושם היא מקיימת אימונים אינטנסיביים על מנת להגיע מוכנה לעונה הקרובה. מלבד השחקנים, לאותו מחנה יצאו אנשי צוות רבים, ובכלל זה הצוות המקצועי: המאמן יובל נעים ושני עוזריו אלי לוי ועמי ג'רבי, הסקאוט יאיר אזולאי, מאמן השוערים גליל בן שנן ומאמן הכושר גילי מסיקה; הצוות הניהולי: המנכ"ל דרור אלמלם, חבר ההנהלה מישל עמר, מנהל הקבוצה זוהר מאיר, דובר הקבוצה שלומי לוי; והצוות הלוגיסטי: שי לוי הממלא את מקומו של סלבו, המעסה פליקס ועוזרו ולה, מנהל המשק דודו אזולאי, טבח צמוד, ואפילו בובת הקמע שמשוני – הלוא היא אסף חג'ג'. בחישוב פשוט מדובר ב-16 אנשי צוות הנלווים ל-25 שחקנים, משלחת די גדולה לנוכח הצורך בכל היוצאים למחנה.

שבוע מבורך לעם הנבחר ❤️

A post shared by דרור אלמלם (@drorelmalem) on


חלק מהצוות המקצועי והניהולי נצפו מבלה במועדונים בשעות הלילה ומטיילים ברחבי סופיה מחוץ ליום החופש המוסכם שהוענק לשחקנים. אוהדים שנחשפו לתמונות ברשתות החברתיות הביעו את מורת רוחם לגבי הנושא. אחד מהם אמר: "לא ברור מה קורה. יש אנשים מיותרים שבכלל לא היו אמורים לצאת למחנה, ואין להם מה לחפש שם. למה אסף הבובה צריך לטוס? מה מישל עמר צריך לעשות שם? והכי הזוי זה שני עוזרי מאמן, כאילו שאחד לא מספיק. אפילו עם כל ההערכה ליאיר אזולאי, סקאוט שעדיין לא חתם אפילו יכול היה להישאר בארץ".

תגובת המועדון: ״כל אנשי הצוות שיצאו למחנה האימונים בבולגריה הינם נחוצים ביותר לתפקודו השוטף של מחנה האימונים. ההחלטה בדבר האנשים שילוו את הקבוצה במחנה האימונים ויקחו חלק במטלות בחו״ל, נקבעה ע״י מנכ״ל הקבוצה דרור אלמלם״.

מה יש לאיבנצ'יץ'?

ל"כאן דרום" נודע כי לאורך התקופה האחרונה בהפועל אשקלון לא מרוצים מהתנהלותו של החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ' שמלין על פציעה ולא מתאמן באופן סדיר יחד עם חבריו לקבוצה. במועדון שלחו את השחקן לבדיקת אם-אר-איי עוד כששהו בארץ על מנת לבדוק את פשר הפציעה. אלא שממנה עלה כי השחקן בריא וכשיר, למעט דלקת קטנה בברך שלא נחשבת חמורה ולא אמורה להשבית אותו. גורם בכיר בהפועל אשקלון אמר ל"כאן דרום": "אנחנו לא ממש מבינים מה קורה איתו. מבחינתנו תוצאות הבדיקה מראות שהוא לא פצוע ויכול להתאמן, אבל הוא טוען משהו אחר. לא יודעים כבר מה לחשוב".

איבנצ'יץ' מדלג מעל איולפסון. צילום אורי קריספין

איבנצ'יץ' מדלג מעל איולפסון. צילום: אורי קריספין

אצל הקבוצה הדרומית מקווים כי השחקן לא מפברק פציעה ולא בדיוק יודעים להסביר מהיכן נובע חוסר החשק של השחקן. יש לציין כי איבנצ'יץ' שותף דקות אחדות במשחק האימון מול מכבי חיפה ובמשחק האימון הנוסף מול מ.ס אשדוד כלל לא התלבש. גם בימים אלו במחנה האימונים השחקן כאמור לא מתאמן יחד עם יתר השחקנים. המאמן יובל נעים התבטא בשבוע האחרון כי יכול היה להביא את החלוץ המצוין ג'ורדן פושה, ששיחק בעונה שעברה במכבי הרצליה וחתם לא מזמן בהפועל רעננה, אך בחר שלא לעשות את זה. מנגד, כאשר אנו למדים כי מצב העניינים עם יוסיפ איבנצ'יץ' לא מאיר פנים, לא ברור מדוע לא נעשה מאמץ או רצון להביא חלוץ מוכח ואטרקטיבי כמו פושה.

מסתמן: האצטדיון יאושר

בעקבות הכתבה שפורסמה ב"כאן דרום" לפני כחודש וחצי, ולפיה הפועל אשקלון עלולה שלא לפתוח את העונה במגרשה הביתי עקב כמה ליקויים, בעיריית אשקלון החליטו להיכנס לעובי הקורה ולפעול על מנת לשנות את רוע הגזירה. ראש העירייה תומר גלאם פעל בשבועות האחרונים והיה בקשר רציף עם יו"ר מנהלת הליגה אורן חסון כדי לקבל את האישור לשחק באצטדיון סלה.

בשיחות סגורות הבטיח גלאם לחסון כי הליקויים יתוקנו ואף הציג בפניו תכנית מפורטת לשיפוץ והתאמת האצטדיון לדרישות המנהלת. לאחר שבמנהלת ראו הלכה למעשה וכאשר העבודות נמצאות בשיאן לרבות שיפוץ ובניית קופות, מזנונים חדישים ועמדות שידור וצילום, הוחלט לבוא לקראת אשקלון, אף על פי שהעבודות טרם הגיעו לסיומן.

״שמחנו לגלות את העבודות הרציניות הנעשות באצטדיון אשקלון", אמר חסון. "פגשתי ראש עיר שלנגד עיניו עומדים תושבי העיר ואוהדי הקבוצה. ובמקום בו נעשים מאמצים גדולים לצד עבודה רצינית, המנהלת תדע לסייע בתמיכה וייעוץ מקצועי בעבודות עד להשלמתן, וזאת בכדי שקבוצת הפועל אשקלון תוכל לקיים את משחקיה הביתיים אל מול קהל תושבי העיר אשקלון".

נוכח חוסר הוודאות שריחף סביב האצטדיון בתקופה האחרונה, הפועל אשקלון מכרה כ-150 מינויים בלבד ומקווה שעם האישור הסופי ועיבוי סגל השחקנים מכירת המינויים תקבל תאוצה. יש לציין כי בכל מקרה את משחקי טרום העונה בגביע הטוטו תקיים הקבוצה מחוץ לאשקלון.

בתוך כך, אנטון אוגניאנוב, קשר/חלוץ, בן 29 מלבסקי סופיה, הצטרף בתחילת השבוע לאימוני הפועל אשקלון במחנה האימונים וייבחן בקבוצה בטרם יוחלט אם להחתימו.

אנטון אוגניאנוב. הנבחן החדש. צילום: דוברות הפועל אשקלון

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר