הרב יעקב אביטן
הרב יעקב אביטן

לקראת הקמת הממשלה: איזה תפקיד צפוי לקבל הרב יעקב אביטן?

פורסם בתאריך: 23.11.22 19:52

     

הכתבים הפוליטיים מדווחים כי יו"ר ש"ס אריה דרעי, מעוניין להעניק לרב יעקב אביטן, רב המועצה האזורית חוף אשקלון, תפקיד בכיר כלשהו.

בתחילה דיווח עמית סגל כי הרב אביטן צפוי לקבל את תפקיד השר לשירותי דת, אלא שכעבור זמן קצר תיקן זאת סגל וכתב כי הרב אביטן לא מיועד לתפקיד בממשלה, "אביטן לא מיועד לשר דתות. דרעי מעוניין בו כרב הראשי הספרדי הבא". בהמשך, תיקן זאת סגל וכתב כי דרעי מעוניין ברב יעקב אביטן כרב הראשי של אשקלון.

אין ספק שמדובר בבשורה גדולה עבור הרב אביטן, זאת מאחר והוא כיוון תמיד לתפקיד של הרב הראשי של אשקלון. אפילו בראיון שקיים הרב אביטן עם "כאן דרום" בעודו השר לשירותי דת הוא אמר כי היעד שלו הוא להיות הרב הראשי של אשקלון.

כזכור, באמצע שנת 2020 עם הקמת ממשלת הרוטציה של נתניהו-גנץ, נקרא הרב יעקב אביטן, אז סגן רה"ע אשקלון, לדגל לכהן בתפקיד השר לשירותי דת. גורמים פולטיים העריכו אז כי דרעי עשה זאת על מנת לפנות את הדרך לרב ממקורביו לתפקיד הרב הראשי של אשקלון. ראש העירייה, תומר גלאם אף אמר למקורביו כי דרעי מנסה להביא לאשקלון רב עיר, אשר מתגורר מחוץ לעיר.

הרב אביטן כיהן בתפקיד במשך כשנה עד לפירוק הממשלה, אלא שבמהלך כהונתו בתפקיד התרחש אסון מירון שגבה את חייהם של 45 אזרחים, מה שהביא את הרב אביטן לוועדת החקירה שהוקמה. בחודש אוגוסט אף נשלח אליו מכתב אזהרה מאת הוועדה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר