שלום דומרני. צילום: ניר קידר
שלום דומרני. צילום: ניר קידר

"שלום רוצה ליהנות מהמשפחה": העבריין שלום דומרני שוחרר מהכלא לאחר 6 שנים

בשש השנים שבהם היה דומרני אסיר, התרחשו לא מעט שינויים גם בחייו האישיים וגם במפת הפשיעה הדרומית עם עבריינים חדשים שצצו בשטח וקואליציות ישנות שהתפרקו

פורסם בתאריך: 4.10.21 17:59

     

לאחר שש שנות מאסר, העבריין שלום דומרני, מי שנחשב לראש ארגון הפשיעה בדרום, שוחרר היום מכלא גלבוע וחזר לשטח.

במשטרה אמנם ישנו חשש מהבערת השטח, אבל הסנגורית של דומרני, עו"ד מור כיאשמרה, סבורה כי "שלום רוצה ליהנות מחיי המשפחה ומהתינוק שנולד לו בזמן המאסר", אומרת כיאשמרה, "שלום רוצה לעשות את הדברים הפשוטים שכל אחד מאיתנו עושה ביום יום, אך לא התאפשרו לו בתקופת המאסר".

כזכור, דומרני, בן ה-46, הודה והורשע בשני מקרים של ניסיונות רצח, במסגרת תיק "בלוק חוסם" שבו הצליחה המשטרה לגייס עד מדינה משורות ארגון הפשיעה של דומרני. נגזרו עליו 6 שנות מאסר אותם ריצה במלואם במספר בתי סוהר: השרון, באר שבע, שאטה וגלבוע.

במהלך תקופת מאסרו בתחילת שנת 2020, נולד לו כאמור בן. בית המשפט אסר עליו לצאת לאירוע הברית שהתקיים באולם "מקום בים" שבטיילת באשקלון. הבקשה לצאת לברית הוגשה ימים ספורים לאחר ניסיון חיסול של מקורב לדומרני והמדינה התנגדה בתוקף לשחרור לאירוע. לאור זאת, זמן קצר לאחר הברית התקיים אירוע מצומצם בבית הסוהר, בו חגג דומרני עם בנו הקטן, בת הזוג שלו ובני משפחה מדרגה ראשונה.

אבל לא רק בחיים האישיים של דומרני היו שינויים בתקופת המאסר, אלא גם בשטח שאותו עזב דומרני לפני שש שנים. השטח שאליו חוזר דומרני, הוא שונה לגמרי כאשר קואליציות חדשות נרקמו, עבריינים צעירים וחדשים נכנסנו לתמונה ומפת הפשיעה בדרום השתנתה.

שלום דומרני. צילום: אילן אסייג

שלום דומרני. צילום: אילן אסייג

יריבו המושבע של דומרני, העבריין בני שלמה עדיין מתאושש מהשחרור שלו לפני כחודשיים, כאשר הוא סופג מכות הן מהמשטרה בדמות המעצר של "שר אוצר" שלו, אייל נגר והפגיעה בעסקי ההימורים וקווי ההלוואות שלו, והן מהעבריינים בעקבות מלחמת העולם מול ראש המאפיה הרוסית, מיכאל טנסקי. מנגד, דומרני עצמו יצר חיבור עם ראש ארגון הפשיעה מהצפון, מיכאל מור.

בני שלמה בבית משפט

בני שלמה בבית משפט

לאחרונה הביע גורם בכיר במשטרת מחוז דרום חשש מהתלקחות של השטח במלחמת הארגונים הזאת בין דומרני לבין שלמה, כאשר אליה מצטרפים גם המאפיה הרוסית, שעשויה להתאחד בקואליציה עם דומרני, למרות יריבויות עבר. יש הטוענים כי ארגונו של דומרני נחלש ולא מהסיבה שהבוס שהה בכלא במשך שנים ארוכות אלא גם מהסיבה שבני בריתו האחים לביא מרחובות, כבר נפרדו ממנו לשלום.

כך או כך, בארגון של דומרני סבורים כי זה רק עניין של זמן עד שהוא יחליט להשיב את הסדר הישן על כנו. "הולך להיות פה בלאגן", אמר לאחרונה גורם המזוהה עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני, "יהיה משהו אחר ממה שהכרתם. שלום יעשה סדר וכל העכברים ששיחקו אותה אבו עלי יחזרו לחורים שלהם מהר מאוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר