מאבק בקורונה. צילום: דוברות משטרת ישראל

מתקרבים לסגר: מעל 200 תושבים באשקלון כבר אובחנו כחולי קורונה

מספר הנדבקים הגבוה באשקלון ממשיך לקרב את ההחלטה על סגר על העיר, זאת לאחר שביממה האחרונה אובחנו עוד 16 תושבים שנדבקו בנגיף. רק ביום שלישי שעבר עמד המספר על 108

פורסם בתאריך: 6.4.20 10:46

     

רף 200 חולי הקורונה נחצה היום באשקלון, כאשר על פי הדיווח של משרד הבריאות, עומד מספר התושבים שנדבקו בנגיף על 207 תושבים. זינוק של 16 ביממה האחרונה, כאשר רק אתמול בבוקר, עמד מספר התושבים שאובחנו כי נדבקו בנגיף על 191 איש.

מאז פרוץ המגיפה, שני תושבי אשקלון הלכו לעולמם בשל סיבוכים של הנגיף: חנניה לוגסי ז"ל ובמהלך השבת מת גם אשר לחיאני, בן 67, בשל סיבוכי נגיף הקורונה. בנו שגם כן חלה בקורונה עדיין נאבק על חייו.

אשקלון ממוקמת במקום הרביעי בארץ: במקום הראשון ירושלים עם 1,424 נדבקים, אחריה בני ברק עם 1,323 נדבקים ושלישית היא תל אביב עם 387. אחרי אשקלון, במקום החמישי בארץ, נמצאת פתח תקווה עם 167 נדבקים.

אשר לחיאני ז"ל

הקורבן השני מאשקלון: אשר לחיאני ז"ל

כבר 2,464 תושבים באשקלון נשלחו להיות בבידוד לאחר שנחשפו לחולי קורונה. רובם כבר יצאו מהבידוד ורק 676 נשארו בו. ביממה האחרונה נכנסו לבידוד 53 תושבים באשקלון.

לאור הנתונים הללו, התקיים אתמול מבצע אכיפה רחב היקף באשקלון, שנועד לשמור על הסדר הציבורי בכל הנוגע להנחיות משרד הבריאות. תחנת המשטרה באשקלון תוגברה בעשרות שוטרים ופקחים שיסייעו במשימה הזאת. אמש, כתב ראש העירייה, תומר גלאם בדף הפייסבוק שלו כי סגר על העיר זאת אפשרות שתתרחש אם קצב הדבקה הגבוה יימשך.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במרכז הרפואי ברזילי מאושפזים כעת 22 חולים בנגיף הקורונה. שלושה מהם במצב קשה והיתר המאושפזים בשלבים שונים של מחלת ריאה. עד כה טופלו בבית החולים 69 חולים מאומתים, שלושה חולים נפטרו, תשעה החלימו והיתר הועברו לבתי מלון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר