חנניה לוגסי ז"ל. באדיבות המשפחה
חנניה לוגסי ז"ל. באדיבות המשפחה

"העמיד משפחה לתפארת": תושב אשקלון חנניה לוגסי ז"ל מת מקורונה

חנניה לוגסי הוא תושב אשקלון הראשון שמת מקורונה. רבים זוכרים אותו כמי שעבד בחברת עמיגור. יהי זכרו ברוך

פורסם בתאריך: 2.4.20 13:30

     

חנניה לוגסי ז"ל, הלך היום לעולמו בעקבות מחלת הקורונה. מדובר בתושב אשקלון הראשון שהלך לעולמו בעקבות התפרצות הנגיף המדבק.

לוגסי, בן 77 במותו היה מוותיקי העיר אשקלון ורבים זוכרים אותו כמי שעבד בחברת "עמיגור". הוא יליד מרוקו שעלה לישראל לפני כחמישים שנה, "בכל מזג אוויר בכל מצב בריאותי יצא לתת שיעור תורה. היה עילוי. התמודד עם קשיי עלייה ממרוקו, פרנסה של אימו ומשפחתו. ולמרות כל הקשיים העמיד משפחה לתפארת", נמסר ממשפחתו. הוא הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים.

חנניה לוגסי ז"ל. באדיבות המשפחה

עבד בחברת עמיגור. חנניה לוגסי ז"ל. באדיבות המשפחה

לוגסי, שלא חש בטוב כבר מאמצע חודש מרץ, הובהל לבית החולים ברזילי בשל חשד שמדובר בדלקת ריאות. בבדיקה שנעשתה לו התברר כי הוא נדבק בנגיף הקורונה. בשל מצבו הקשה שהידרדר במהירות הוא הורדם והונשם ובני משפחתו ביקשו להתפלל לרפואתו.

לפני מספר ימים הועבר לוגסי ליחידה לטיפול נמרץ ומזה כיומיים מצבו הוחמר מאוד ולמרות טיפול בכל האמצעים האפשריים הוא נפטר.

"העיר אשקלון משתתפת בצערה העמוק של משפחת לוגסי, על פטירתו של חנניה, זכרו לברכה, בעקבות סיבוכים של מחלת הקורונה", מסר ראש העירייה, תומר גלאם, "חנניה, איש של חסד ואמת, היה מוכר לרבים בזכות עבודתו הציבורית ארוכת השנים. אני שולח מכאן את תנחומיי הכנים לאשתו, מרים, שהייתה חלק מהמחלקה לטיפול באזרחים ותיקים באגף הרווחה והשירותים החברתיים, ולחמשת הילדים שהעמיד לתפארת. היו חזקים והמשיכו את מורשת אביכם".

עוד הוסיף גלאם: "לצערי הרב, חנניה הוא הקורבן הראשון של המגפה הנוראית בעיר אשקלון. כולי תפילה שלא נראה עוד קורבנות בעירנו בפרט ובארצנו, בכלל. שמרו על עצמכם".



לוגסי החולה השני שהלך לעולמו בברזילי: במהלך הלילה הלך לעולמו החולה ה-29, תושב קרית גת שהיה מאושפז במחקת הקורונה בבית החולים ברזילי באשקלון. מצבו של האיש, בן 78, התדרדר בסוף השבוע והוא הונשם. הלילה מצבו הוחמר מאוד ולמרות טיפול בכל האמצעים האפשריים הוא נפטר. יש לציין, כי החולה סבל ממחלות רקע.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר