ערכת בדיקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג
ערכת בדיקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג

מבהיל: זינוק של 35 חולי קורונה באשקלון ביום אחד

הנתונים מאשקלון ממשיכים לעורר דאגה ואחרי שאתמול נספרו באשקלון 114 תושבים שנדבקו בנגיף, הבוקר זינק המספר ב-30 אחוזים ל-149. הבוקר מת חולה קורונה ראשון בבית החולים ברזילי

פורסם בתאריך: 2.4.20 09:20

     

קפיצה מדאיגה במספר הנדבקים בקורונה באשקלון, ביממה האחרונה אובחנו עוד 35 תושבים שנדבקו בנגיף. מדובר בנתון מדאיג במיוחד שממשיך להציב את אשקלון במקום הרביעי בארץ במספר הנדבקים.

מדובר ב-149 תושבים שנדבקו בנגיף הקורונה. כאשר רק אתמול בבוקר עמד מספר התושבים שאובחנו בחיוביים בבדיקות הקורונה על 114 בלבד. מספר התושבים שנבדקו עד כה לקורונה הוא 1,535.

מתחילת ההתפרצות, 2,233 תושבים כבר נכנסו לבידוד לאחר שנחשפו לחולי קורונה, רובם כבר סיימו את 14 ימי הבידוד ורק 779 עדין שוהים בבידוד. רק 3 אנשים נכנסו היום לבידוד באשקלון.

עובדת המעבדה בברזילי עם מטוש שנשלח לבדיקה. צילום: דוברות ברזילי

במהלך הלילה הלך לעולמו החולה ה-29, תושב קרית גת שהיה מאושפז במחקת הקורונה בבית החולים ברזילי באשקלון. מצבו של האיש, בן 78, התדרדר בסוף השבוע והוא הונשם. הלילה מצבו הוחמר מאוד ולמרות טיפול בכל האמצעים האפשריים הוא נפטר. יש לציין, כי החולה סבל ממחלות רקע.

במחלקת הקורונה בבית החולים ברזילי מאושפזים 25 חולים מנגיף הקורונה. 3 מצב קשה, יתר המאושפזים בשלבים שונים של מחלת ריאה. מרבית החולים בשנות ה-50 וה-70 לחייהם. עד כה טופלו בבית החולים 59 חולים מאומתים. 9 מהם החלימו והיתר הועברו לבית מלון.



אשקלון עדיין נמצאת במקום הרביעי בארץ: במקום הראשון ירושלים עם 913 נדבקים, אחריה בני ברק עם 886 נדבקים ושלישית היא תל אביב עם 312. אחרי אשקלון, במקום החמישי בארץ, נמצאת ראשון לציון עם 127 נדבקים.

ברמה הארצית נמצאו עד כה 6,211 חולי קורונה, מתוכם 107 במצב קשה, 127 בצב בינוני, 5,659 במצב קל, 289 החלימו ו-29 נפטרו.

כמו כן, נמסר הבוקר ממשרד הבריאות כי שר הבריאות יעקב ליצמן ורעייתו אובחנו כחולים בקורונה. עוד נמסר כי השר ליצמן ורעיתו מרגישים טוב, מטופלים כראוי וישהו בבידוד ובהשגחה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

שר הבריאות יעקב ליצמן. צילום: אורי קריספין

שר הבריאות יעקב ליצמן. צילום: אורי קריספין

כפי הנדרש ובהתאם לחקירה האפידמיולוגית שתתבצע, יימסרו הודעות לכניסה לבידוד לאלו שנחשפו לקירבת השר ליצמן ורעייתו בשבועיים האחרונים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ראש הממשלה בנימין נתניהו עודכן בפרטים. שר הבריאות ליצמן ימשיך לנהל מביתו סדר יום רגיל, בהתאם להמלצות הרפואיות.

בעקבות זאת, גם מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב הוכנס לבידוד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר