מאבק בקורונה. צילום: דוברות משטרת ישראל
מאבק בקורונה. צילום: דוברות משטרת ישראל

70 דוחות ביום אחד: המשטרה מגבירה הילוך במאבק בקורונה באשקלון

משטרת אשקלון יצאה היום במבצע מיוחד להגברת האכיפה והמודעות של התושבים במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, עשרות דוחות ניתנו לתושבים ולעסקים אשר הפרו את הנחיות משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 31.3.20 21:17

     

הנתונים המדאיגים של מספרם העולה של נדבקי הקורונה באשקלון הביאו את המשטרה להגביר את האכיפה בער אשקלון כנגד מי שמפרים את הנחיות משרד הבריאות ולמשל מתרחקים מבתיהם למעלה ממאה מטרים, או שיוצאים לבלות וללכת לחופי הים, למרות האיסור על כך.

מאבק בקורונה. צילום: דוברות משטרת ישראל

פעילות גם בחופי הים. צילום: דוברות משטרת ישראל

לאור זאת יצאה היום משטרת ישראל במבצע מיוחד של אכיפת "צו בריאות העם" במסגרתו ניתנו 58 דוחות לתושבים שהפרו את ההנחיה והתרחקו מעל מאה מטרים מביתם.

צפו בתיעוד הפעילות היום באשקלון:

צפו – זה הפתרון לתושבים שמזלזלים בהנחיות?אכיפה מוגברת באשקלון: בעקבות הזינוק המדאיג במספר הנדבקים בקורונה באשקלון, קיימה היום המשטרה מבצע מיוחד להגברת האכיפה. עשרות דוחות ניתנו לאזרחים שהפרו את הנחיות משרד הבריאות וכמה עסקים אף נסגרו. צפו בתיעוד מהפעילות היום באשקלון>>

Publiée par ‎כאן דרום אשקלון‎ sur Mardi 31 mars 2020

ישנם גם עסקים אשר מפרים את ההנחיות ומאפשרים לשבת בהם ולשתות משקאות משכרים וכד'. לכן שוטרי תחנת אשקלון ביקרו היום ב-316 עסקים, 11 מהם קיבלו דוחות מאחר ופתחו ופעלו בניגוד להנחיות. 9 עסקים אחרים אף נסגרו בצו. מלבד הדוחות גם ניתנו 61 אזהרות לתושבים ולעסקים.

מאבק בקורונה. צילום: דוברות משטרת ישראל

פעילות גם במרכז העיר. צילום: דוברות משטרת ישראל

"משטרת ישראל בימים האחרונים נערכת לאכיפה של צו בריאות העם יחד עם גורמי הסיוע האחרים כמו מד"א כב"א וגורמי הרשות על מנת לאבטח את שלומם של תושבי מדינת ישראל, כאשר משמעת אזרחית מציל את החיים", מסר רפ"ק מאיר חכמון סגן מפקד תחנת אשקלון, "קיימנו היום פעילות רחבת היקף, במסגרת הצו ניגשנו לעסקים ופנינו לתושבים שיבינו את מהות הצו. כשנשמעים להנחיות – מצילים חיים".



 


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר