בדיקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג
בדיקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג

אשקלון ממשיכה לטפס: 115 תושבים נדבקו בקורונה; אב ובנו מורדמים ומונשמים

לרשימה הזאת הצטרפו שני תושבי אשקלון אב ובנו הנמצאים במצב קשה בבית החולים ברזילי כשהם מורדמים ומונשמים. אם המשפחה סיפרה כי מד"א סירבו לבדוק אותם במשך כמה ימים בגלל שלא עמדו בקריטריונים

פורסם בתאריך: 31.3.20 10:36

     

העיר אשקלון ממשיכה לככב בטבלת הערים של נדבקי הקורונה בישראל עם 115 תושבים שנדבקו בנגיף. עד כה נערכו בדיקות קורונה ל-1,131 תושבי אשקלון שכעשרה אחוז מהם נמצאו חיוביים לנגיף.

2,108 תושבים כבר נכנסו לבידוד לאחר שנחשפו לחולי קורונה, רובם כבר סיימו את 14 ימי הבידוד ורק 800 עדין שוהים בבידוד. רק 4 אנשים נכנסו היום לבידוד באשקלון.

קנס. צילום: דוברות המשטרה

האם הגברת אכיפה תסייע? צילום ארכיון: דוברות המשטרה

נכון לעכשיו, מאושפזים במחלקת הקורונה בברזילי 21 איש שנדבקו בקורונה. 4 מונשמים במצב קשה, 2 במצב בינוני ו-15 במצב קל, מרבית המאושפזים בשנות ה-50 וה-70 לחייהם. עד כה טופלו בברזילי 50 חולי קורונה מאומתים, שבעה הבריאו והיתר הועברו לבתי מלון.

שניים מהמאושפזים קשה הם אב ובנו תושבי אשקלון. אם המשפחה סיפרה בשיחה עם "כאן 11" כי הם היו בבית במשך שבוע עם חום עולה ויורד ובמד"א סירבו לבדוק אותם כי הם לא היו בחו"ל ולא נפגשו עם חולי קורונה. "הם יצאו רק לבית כנסת", סיפרה.

צפו בכתבה:

אשקלון עדיין נמצאת במקום הרביעי בארץ: במקום הראשון ירושלים עם 650 נדבקים, אחריה בני ברק עם 571 נדבקים ושלישית היא תל אביב עם 278. אחרי אשקלון, במקום החמישי בארץ, נמצאת ראשון לציון עם 103 נדבקים.

ברמה הארצית ישנם 4,831 נדבקים בקורונה, מתוכם: 83 במצב קשה, 95 במצב בינוני, ו-4,473 במצב קל. 163 נדבקים כבר החלימו ו-17 נפטרו.



לאור הנתונים הגבוהים באשקלון נמסר כי המשטרה החלה בהגברת האכיפה בעיר כנגד הפרת ההנחיות, מה שכולל גם הצבת מחסומי בדיקה בנתיבי התנועה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר