חסימת רחוב בת"א. צילום: מוטי מילרוד
חסימת רחוב בת"א. צילום: מוטי מילרוד

נמשכת העלייה במספר חולי הקורונה באשקלון; דיווח: צפוי הסגר על העיר

העלייה הבלתי פוסקת במספר התושבים שנדבקו בקורונה צפויה להביא להסגר חלקי או מלא על העיר. בברזילי פתחו מחלקה נוספת כדי לטפל בחולי הקורונה הרבים בעיר

פורסם בתאריך: 4.4.20 21:28

     

נכון להיום בערב, יש באשקלון 177 תושבים שנדבקו בנגיף הקורונה. עד כה, שני תושבי אשקלון הלכו לעולמם בשל סיבוכים של נגיף הקורונה: חנניה לוגסי ז"ל ובמהלך השבת מת עוד תושב העיר, בן 67, בשל סיבוכי נגיף הקורונה. בנו שגם כן חלה בקורונה עדיין במצב קשה.

אשקלון עדיין נמצאת במקום הרביעי בארץ: במקום הראשון ירושלים עם 1,205 נדבקים, אחריה בני ברק עם 1,172 נדבקים ושלישית היא תל אביב עם 347. אחרי אשקלון, במקום החמישי בארץ, נמצאת פתח תקווה עם 154 נדבקים.

קורונה. צילום: מוטי מילרוד

בודקי קורונה. צילום: מוטי מילרוד

הערב דווח בחדשות 12 כי המדינה צפויה להטיל סגר חלקי או מלא על ערים נוספות בארץ, אחרי בני ברק וכי העיר אשקלון גם כן עשויה להיכנס להסגר מלא או חלקי.

המספר הגבוה של הנדבקים בקורונה באשקלון הביא את בית החולים ברזילי לפתוח מחלקה נוספת לחולי קורונה. עד כה פעלה מחלקה אחת בה שהו 30 חולי קורונה וכעת פתחו מחלקה נוספת שבה ישהו 30 חולי קורונה נוספים. כמו כן, במחלקה פנימית ב' הוצבו עוד 20 מיטות לחולי קורונה הזקוקים להנשמה.

מתחילת ההתפרצות, 2,378 תושבים כבר נכנסו לבידוד לאחר שנחשפו לחולי קורונה, רובם כבר סיימו את 14 ימי הבידוד ורק 644 עדין שוהים בבידוד. 32 תושבים נכנסו היום לבידוד באשקלון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




נכון לעכשיו, גבתה הקורונה את חייהם של 42 חולים בכל רחבי הארץ. בסך הכל, 7,589 איש נדבקו ברחבי המדינה בנגיף, 115 מהם במצב קשה, 166 במצב בינוני ו-6,839 במצב קל. 427 חולים כבר החלימו ושוחררו לביתם.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר