מחלקת הקורונה במרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוד אביעוז, דוברות ברזילי
מחלקת הקורונה במרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוד אביעוז, דוברות ברזילי

במהלך השבת: תושב אשקלון מת מקורונה; בנו במצב קשה

מצבו של האיש בן 76 הידרדר והוא נפטר בלילה שבין שישי לשבת. בנו שגם כן חולה בקורונה עדיין מאושפז במצב קשה

פורסם בתאריך: 4.4.20 19:56

     

מגיפת הקורונה ממשיכה להכות בעיר אשקלון ויומיים לאחר מותו של תושב העיר חנניה לוגסי ז"ל, מודיע בית החולים ברזילי כי תושב אשקלון נוסף מת במחלקת הקורונה.

החולה בן 76, אושפז בתאריך 24/3 במחלקה המיוחדת לחולי קורונה ומצבו התדרדר והוא הונשם. לאחר שמצבו הוחמר מאוד ולמרות טיפול בכל האמצעים האפשריים, בלילה שבין שישי לשבת הוא נפטר. בנו של האיש שמת, עדיין מאושפז במצב קשה במחלקה בברזילי.

מעבדת הקורונה בברזילי. צילום: דוברות ברזילי

נכון לעכשיו, גבתה הקורונה את חייהם של 42 חולים בכל רחבי הארץ. בסך הכל, 7,589 איש נדבקו ברחבי המדינה בנגיף, 115 מהם במצב קשה, 166 במצב בינוני ו-6,839 במצב קל. 427 חולים כבר החלימו ושוחררו לביתם.

בעקבות הזינוק במספר הנדבקים באשקלון מסר ראש העירייה, תומר גלאם כי הנחה את פקחי העירייה לנקוט במדיניות של אפס סובלנות, "למי שמפר את הנחיות משרד הבריאות. כל מי שיהיה בחוץ, ללא צורך חיוני באמת וללא מסכה או כפפות, יפגוש את הפקחים שלנו שיאכפו את ההנחיות בכל הכלים העומדים לרשותם, לצד האכיפה המשטרתית המוגברת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עוד הוסיף גלאם: "אני קורא מכאן לבעלי המרכולים והסופרים, אל תאפשרו הפקרות של חיי אדם אצלכם. ודאו שאין יותר מעשרה אנשים בכל רגע נתון ושיש שמירה של שני מטרים מרחק בין הקונים. תושבים יקרים, זהו צו השעה. אין לכם מה לחפש בחוץ. בתי הכנסת סגורים, גני המשחקים והפארקים חסומים. פשוט תישארו בבית. זה בידיים שלנו לעצור את מגמת ההידבקות".



 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר