שלט החוצות שהעירייה מחקה ממנו את שמו של ראש העיר
שלט החוצות שהעירייה מחקה ממנו את שמו של ראש העיר

בגלל העתירה: העירייה מחקה את שמו של ראש העירייה מהשלטים

העירייה ביקשה לדחות את הדיון בעתירה אך "למען הזהירות" היא הורתה לעובדים מטעמה להסיר את שמו של ראש העיר מהשלטים בתוך 48 שעות. העירייה: מתכוונים לערער על החלטת השופט

פורסם בתאריך: 8.4.19 13:21

     

הבוקר היה אמור להתקיים דיון בעתירה נוספת שהגיש שלמה סויסה באמצעות עו"ד תמר קידר לוועדת הבחירות האזורית בטענה כי ראש העירייה, תומר גלאם ממשיך לחתום את שמו על שלטי חוצות ואף תלה שלטים חדשים עם שמו דבר שמהווה לכאורה בזיון בית המשפט.

כזכור, לפני כשבועיים קבע השופט אליהו ביתן הכהן כיו"ר ועדת הבחירות האזורית כי אסור לעירייה לפרסם שלטי חוצות בחתימת ראש העירייה ואף טען כי הצפת העיר בשלטים שכאלה "מתאימה למשטרים אחרים".

שלט חוצות המייחס לגלאם את הקמת כביש היציאה הצפוני מהעיר. צילום: עו"ד תמר קידר

כך נראה השלט לפני המחיקה. צילום: עו"ד תמר קידר

ייתכן שברשויות אחרות הדבר מתקבל בהבנה במשך שנים רבות ואין פוצה פה ומצפצף, אבל באשקלון דווקא כן קמה זעקה אשר כאמור הגיעה לפתחו של בית המשפט שהכריע נגד התופעה.

הבוקר כאמור, היה אמור להתקיים דיון בעתירה אלא שהעירייה הגישה בקשה דחופה לדחות את מועד הדיון להמשך השבוע. בין היתר בגלל ההתראה הקצרה בה עורך דינה של העירייה בתיק זה, עו"ד עמיחי ויינברגר לא יוכל להתייצב לדיון כי נקבע לו כבר דיון אחר בבית משפט אחר, גם היועצת המשפטית של העירייה עו"ד הילה רווח לא יכולה להשתתף בשל הכנות לאירוע משפחתי מקרבה ראשונה. ההודעה על הדיון בהתראה קצרה התנגשה גם על הלו"ז של ראש העירייה שתכנן ישיבות הערכות לקראת הפס עם גורמים בעירייה ומחוצה לה, דיונים שלדברי העירייה לא ניתן לדחות.

לא יכולים להתייצב לדיון בהתראה קצרה. המחלקה המשפטית בעיריית אשקלון. צילום: אלירם משה

בבקשה לדחות את הדיון צרפה העירייה גם התייחסות מקדמית. במהלך היום האחרון עמלו עובדים מטעם העירייה למחוק את שמו של ראש העיר משלטי חג אביב שמח, כמו שדרש סויסה בעתירתו ואף מחקו את שמו של ראש העירייה משלט המבשר על סלילת הכביש החיצוני.

שלט חג אביב שמח עם מחיקה של שמו ותפקידו של ראש העיר

העירייה הודיעה כי ראש העיר הורה להסיר את שמו מהשלטים "למען הזהירות בלבד" בעודם טוענים כי החלטתו של השופט שגויה וכי הם מתכוונים לערער עליה.

העירייה, מתכוונת יחד עם השלטון המקומי לערער על ההחלטה של השופט ביתן שאסרה על פרסום שלטים בחתימת ראש העירייה.


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2K7kMOD


עו"ד תמר קידר המייצגת כאמור את סויסה היתה היום שבעת רצון מתגובתה הלחוצה של העירייה. "המשמעות הינה שכל מה שביקשתי מבית המשפט הנכבד, למעשה בוצע על ידי עיריית אשקלון. זוהי הצלחה נוספת, רק חבל שנדרשת פנייה לבית משפט וקביעת דיון דחוף מהיום למחר, המצביע על מורת רוחו של השופט ביתן, כדי שעיריית אשקלון תפעל כדין".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר