ברנס, רוש וזירת החיסול
ברנס, רוש וזירת החיסול

מבוי סתום בחקירת רצח אבי ביטון: שוחררו ממעצר שלושת החשודים

שלושת החשודים ברצח אבי ביטון, שוחררו היום מבית המעצר בתנאים מגבילים ומעצר בית. בסוף השבוע דחה בית המשפט המחוזי ערר נגד הארכת המעצר אך כתב כי הראיות שבידי המשטרה אין "להן יסוד איתן היכול להצדיק מעצר מאוד ממושך"

פורסם בתאריך: 27.2.22 13:24

     

שבועיים לאחר הרצח של אבי ביטון נראה כי חקירת המשטרה עומדת בפני מבוי סתום. מיד לאחר הרצח שהסעיר את העיר עלתה האפשרות כי מדובר בסכסוך בין ארגוני פשיעה וכי ביטון שהיה ממקורביו של שלום דומרני חוסל על ידי היריב בני שלמה.

אלא שימים ספורים לאחר הרצח חלה התפתחות בחקירה ונעצרו שני חשודים, איתמר רוש ואופיר ברנס, המזוהים עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני בחשד למעורבות ברצח. חוקרי ובלשי ימ"ר לכיש הצליחו לגלות את המניע שעומד מאחורי החיסול ואף לקשור את השניים לרכב שבו חוסל ביטון, זאת לאחר שהשניים עשו בו שימוש לפני שהועבר לידי ביטון, כאשר על פי החשד הם היו מעורבים בהטמנת מטען החבלה. מעצרם אף הוארך שלוש פעמים על ידי בית המשפט.

אבי ביטון

אבי ביטון

חוקרי המז"פ בודקים את הזירה

חוקרי המז"פ בודקים את הזירה

הזירה. צילום: דוברות המשטרה

הזירה. צילום: דוברות המשטרה

בסוף השבוע, לאחר הארכת המעצר השלישית של רוש וברנס, הוגש ערר לבית המשפט המחוזי בבאר שבע על ידי הסנגורים של השניים, עו"ד חן בן חיין ועו"ד שחר חצרוני. הם טענו כי הארכת המעצר אינה מבוססת על ראיות ממשיות וחזקות. השופט אלון אינפלד אמנם דחה את הערר וכתב בהחלטתו כי מדובר בראיות שיש בהן ממש, אך סייג זאת וציין כי גם לא מדובר בראיות "שיש להן יסוד איתן היכול להצדיק מעצר מאוד ממושך".

בשבוע שעבר אף נעצר חשוד שלישי, אבי (אליעזר) גטה, אף הוא מזוהה עם ארגון דומרני, בחשד למעורבות ברצח ובדיון בבית המשפט טען נציג המשטרה כי גטה חשוד במלכוד הרכב. גם מעצרו הוארך בבית המשפט בחמישה ימים.

עו"ד חן בן חיים

עו"ד חן בן חיים

היום היה אמור להתקיים דיון בהארכת המעצר של השלושה, אלא שעוד לפני כן המשטרה שחררה את השלושה ממעצר. הם אמורים לשהות במעצר בית מחוץ לאשקלון במשך 5 ימים, כמו כן הרחקה מהעיר למשך 15 ימים וכן איסור יצירת קשר עם מעורבים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר