אבי ביטון וזירת האירוע
אבי ביטון וזירת האירוע

"חשוד במלכוד הרכב": הוארך מעצרו של אבי גטה בחשד לרצח אבי ביטון

העצור השלישי בפרשת חיסולו של העבריין אבי ביטון, הוא אבי (אליעזר) גטה. במשטרה טוענים כי הוא לקח חלק פעיל במלכוד הרכב לפני שהועבר לידי ביטון. מעצרו הוארך בחמישה ימים

פורסם בתאריך: 23.2.22 17:25

     

אתמול עצרה המשטרה, חשוד שלישי בפרשת החיסול של העבריין אבי ביטון, באשקלון לפני כשבוע וחצי. החשוד הוא אבי (אליעזר) גטה, בן 30 מאשקלון אשר לטענת המשטרה אף הוא משתייך לארגון הפשיעה של שלום דומרני והיה חברו של ביטון.

היום הובא גטה להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון בחשד לעבירות של ביצוע עבירות של רצח לאחר תכנון, רצח במסגרת ארגון פשיעה, המנסה לגרום למות אדם, פציעה או חבלה זדונית שלא כדין, הנחת חומר נפיץ או נוזל שלא כדין והיזק מכוון בחומר נפיץ. מדובר גם על הרצח של ביטון וגם על פציעתם של אביעד לוי והינוק מלסה.

הרכב בזירה

הרכב בזירה

בדיון בבית המשפט שאלה עו"ד חן בן חיים את נציג המשטרה, עו"ד איל ז'ק אם גטה נעצר בגלל שאף הוא השתמש ברכב לפני שהוא הועבר לידי אבי ביטון, כמו העצורים הקודמים איתמר רוש ואופיר ברנס. נציג המשטרה השיב לה: "הוא לא כאן בגלל שימוש ברכב, המשיב כאן כי הוא חשוד כי בזמן השימוש ברכב לקח חלק פעיל במלכוד הרכב".

עוד התגלה בדיון כי כבר ביום החיסול, תושאל גטה על ידי המשטרה ונשאל שאלות שונות.

"זה מעצר שהוא מעצר שווא", טענה הסנגורית בסיכום הדיון, "מסע דיג של משטרת ישראל שנועד אך ורק לספק את התקשורת או הפיקוד אחרי שהיה איזה שהוא אירוע חמור בעיר, מישהו צריך להעצר, אז עוצרים אנשים. והמשיב שנמצא כאן אין לו שום קשר לארוע. גבו ממנו עדות ביום האירוע, חברי אומר שזה לא בקשר החברי, אז למה גבו ממנו עדות?".

עו"ד חן בן חיים

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשמונה ימים השופטת דורית בונדה שנחשפה לחומרי החקירה כתבה בהחלטתה כי ישנו חשד סביר כי גטה עבר את העבירות שבהן הוא חשוד ולגבי אחד המסמכים שקיבלה לידה, כתבה השופטת כי "יש בו כדי לקשור את המשיב באופן כזה או אחר לנטילת חלק בארוע בו נרצח אדם, זאת במסגרת סכסוכים בין ארגוני פשיעה הפוקדים למרבה הצער את אזורנו".

מעצרו של גטה הוארך בחמישה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר