אבי ביטון וזירת האירוע
אבי ביטון וזירת האירוע

ההרוג בחיסול באשקלון: אבי ביטון מאנשיו הקרובים של דומרני

רכב בו נסעו דמויות המזוהות עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני, התפוצץ ברחוב בן צבי באשקלון. ההרוג, הוא אבי ביטון, עבריין ידוע שניצל בעבר מניסיון חיסול

פורסם בתאריך: 13.2.22 23:46

עדכון אחרון: 14.2.22 07:44

     

קצת אחרי השעה 11 בלילה נשמע קול פיצוץ אדיר בלב שכונת המגורים אפרידר. רכב מסוג שברולט שנסע ברחוב יצחק בן התפוצץ והחל לעלות באש.

עדי ראייה סיפרו כי ברכב היו שלושה אנשים, שניים יצאו ממנו, אחד מהם יצא בזחילה כאשר האש עדיין אוחזת בו והוא נכנס לבניין סמוך, שם יצאו לעזרתו הדיירים. אחד אחר רץ לכיוון תחנת הדלק הקרובה – דור אלון. השלישי, נותר ברכב. מדובר במי שמזוהים עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני.

"שמענו פיצוץ חזק מאוד", סיפר אחד מהשכנים, "אחד מהם יצא וזחל פנימה לבניין והשני רץ לתחנת הדלק. שמענו גם רעש של יריות". השכנים כאמור העניקו עזרה לפצוע עד שהגיעו כוחות ההצלה, המשטרה וכיבוי האש לזירה. בהמשך, גם מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב פרץ עמר הגיע לזירה וקיים הערכת מצב עם סגל הפיקוד של מרחב לכיש.

סימני הדם שנותרו בכניסה לבניין אליו זחל אחד הפצועים

סימני הדם שנותרו בכניסה לבניין אליו זחל אחד הפצועים

הרכב הבוער. צילום: דוברות איחוד הצלה

הרכב הבוער. צילום: דוברות איחוד הצלה

הרכב בזירה

הרכב בזירה

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, קבעו את מותו של הגבר שנלכד ברכב. מדובר באבי ביטון, עבריין מוכר באשקלון בן 42 שכבר ניצל מאירוע דומה לפני מספר שנים, כאשר היה ברכב בו הוטמן מטען חבלה. הוא נפגע אז קשה ורגליו נכרתו.

אבי ביטון

בעבר הוא עסק רבות בפשע והיה אחד האנשים הקרובים לשלום דומרני ונחשב לאיש כספים בארגון הפשע. בשנים האחרונות הוא פחות הסתבך עם המשטרה, מלבד תקריות בודדות.

במקביל העניקו אנשי מד"א, טיפול רפואי לשני הפצועים האחרים שהיו פצועים קשה: גבר כבן 31 בהכרה, עם חבלה רב מערכתית, וגבר כבן 26 עם פגיעות הדף. השניים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי.

הזירה. צילום: דוברות המשטרה

הזירה. צילום: דוברות המשטרה

חוקרי המז"פ בודקים את הזירה

חוקרי המז"פ בודקים את הזירה

"הגענו לזירה באמבולנס איחוד הצלה ומספר חובשים שהיו בסמיכות למקום", מסר מישאל נחום סגן ראש סניף איחוד הצלה באשקלון, "ונתקלנו ברכב שעולה באש לאחר שלדברי עוברי אורח נשמע פיצוץ. למרבה הצער ברכב נקבע מותו בזירה של אחד השוהים ברכב עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן מהזירה פונו שני נפגעים קשה. כמו כן נפגעת חרדה במצב קל פונתה באמבולנס איחוד הצלה למרכז הרפואי ברזילי".

אנשי זק"א בזירה. צילום: דוברות זק"א

מאיר בוסקילה ראש צוות זק״א אשקלון שטיפל בזירה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בלב שכונת המגורים רכב פרטי העולה באש לאחר פיצוץ של ככה"נ מטען, גבר כבן 42 היה לכוד בתוך הרכב הבוער עם פגיעה רב מערכתית, צוותי מד״א אישרו את מותו במקום ופינו שני נפגעים נוספים במצב קשה לביה״ח. מתנדבי זק"א לכיש צוות אשקלון טיפלו במשך שעות רבות יחד עם שוטרי המז"פ בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. כוחות משטרה רבים, מעבדה ניידת וצוותי חבלה ומז״פ פעלו בחקירת נסיבות האירוע".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר