איתמר שמעוני בעת מעצרו בשנת 2016. צילום: מוטי מילרוד
איתמר שמעוני בעת מעצרו בשנת 2016. צילום: מוטי מילרוד

ראש עיריית אשקלון לשעבר, איתמר שמעוני, נכנס היום לבית הסוהר

לפני זמן קצר נכנס איתמר שמעוני בשערי בית הסוהר חרמון והחל בריצוי עונש המאסר שנגזר עליו. "אני מרכין ראש בפני בית המשפט", אמר שמעוני. בית הסוהר חרמון נחשב לנוח ולא "מאיים", כזה שאסירי צווארון לבן מעדיפים אותו

פורסם בתאריך: 16.6.21 09:49

     

היום, חמש וחצי שנים לאחר שנעצר על ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה, החל ראש עיריית אשקלון לשעבר, איתמר שמעוני לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו.

לפני זמן קצר נסגרו שערי בית הסוהר חרמון מאחורי שמעוני שכזכור, נגזרו עליו 4 שנות מאסר בגין הרשעתו בעבירות של לקיחת שוחד, מרמה, הפרת אמונים, הלבנת הון ועבירות מס.

הוא החל לרצות את עונשו למרות שהערעור שלו עדיין נידון בפני בית משפט העליון, זאת בעקבות החלטתו של השופט ניל הנדל שלא לעכב את ביצוע העונש של שמעוני עד להכרעה בערעור.

"אני מאחל לכולם בהצלחה ושהכל יהיה בסדר. אני מרכין ראש בפני בית המשפט שהחליט מה שהחליט, אני מגיע לפה ובזה נגמר הסיפור, אני מצפה לימים טובים", אמר שמעוני לכתבים שליוו את כניסתו לכלא.

בית הסוהר חרמון. צילום: אתר שב"ס

נכון לעכשיו, עם התנהגות טובה וקיזוז ימי מעצרו אמור שמעוני להשתחרר כעבור שנתיים ושבעה חודשים. אם יקבל גם שחרור מינהלי, אז זה עשוי להסתיים אפילו לאחר שנתיים וארבעה חודשים. יחד עם זאת, הערעור שלו כאמור, עדיין נידון אז יכול להיות שעונש המאסר יקוצר, אך מנגד גם הפרקליטות ערערה ואם יתקבל ערעורה העונש עשוי אף לגדול.

בית הסוהר "חרמון" שבגליל התחתון, בו ישהה שמעוני בשנים הקרובות, הוא בית סוהר שונה מבתי סוהר שאנחנו מכירים. הוא נראה שונה, גם מבחינת המבנה שלו והיעדר החומות וגם מבחינת המדשאות הירוקות הרבות סביבו. גם התאים במקום מרווחים יותר ומוארים יותר.

האסירים שם נהנים מחוגים רבים ואף מחדר כושר ופעילויות ספורט שונות ויש שם אפשרות להשלמת השכלה אקדמית. חוגים רבים מתקיימים שם וניתן שם דגש רב רב על שיקום האסירים.

האסירים שם הם כאלה שנידונו לעונשי מאסר של עד חמש שנים, ורבים מעברייני הצווארון הלבן מעדיפים את בית הסוהר הזה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר