אילוסטרציה: מוטי מילרוד

פוענח האונס הקבוצתי באילת; 17 מעורבים אותרו

כשבועיים לאחר הגשת התלונה איתרה המשטרה את כל המעורבים באונס הנערה מאשקלון. הוארך מעצרם של 10 מהם. כתבי אישום יוגשו בקרוב. במשטרה אומרים כי עדות הנערה מהימנה

פורסם בתאריך: 27.8.20 19:50

     

צוות החקירה המיוחד שהוקם לצורך פענוח האונס הקבוצתי באילת של הנערה בת ה-16 מאשקלון, הצליח לפענח את המקרה, כך אומרים במשטרה. במהלך החקירה אותרו 17 חשודים, מעצרם של 10 מהם הוארך. בקרוב צפויים להיות מוגשים כתבי אישום נגד המעורבים.

אזיקים שוטר אוזק חשוד. צילום: דוברות המשטרה

שוטר אוזק חשוד. צילום: דוברות המשטרה

במשטרה אומרים כי עדותה של הנערה נמצאה מהימנה ונמצאו לה חיזוקים ראייתים.

הפרשה החלה לפני כשבועיים כאשר הנערה הגיעה לתחנת המשטרה באשקלון וסיפרה כי בעת ששהתה בחופשה עם חברותיה באילת היא נאנסה על ידי מספר גברים.

החשוד איסי רפאילוב (במגבת לראשו) בהארכת מעצר

מלון הים האדום באילת

מלון הים האדום באילת

חקירה ראשונית של המשטרה העלתה כי מדובר במספר רב של חשודים שזהות מרביתם לא הייתה ידועה. לאור זאת הוקם צוות חקירה מיוחד בראשות קצין אח"מ לכיש, סנ"צ דורון אלוני ובהשתתפות של למעלה מ-20 חוקרים, עובדי הערכה, רכזי מודיעין ועוד.

נצ'מ רונן אבניאלי, מפקד מרחב לכיש

צוות החקירה הצליח לאסוף ראיות הכוללות גם סרטונים וגם חומרים רגישים אחרים. הדבר אפשר לאתר את המעורבים בזמן קצר יחסית, למרות שזהותם לא הייתה ידועה ואף אחד מהם לא הגיע באופן עצמאי לתחנת המשטרה.



צוות החקירה איתר 17 חשודים, מהם עד כה נעצרו 14, בהם 4 בגירים והיתר קטינים. מעצרם של 10 מהם הוארך והיתר שוחררו בתנאים.

היום קיים מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם סופר, ישיבה עם מפקד מרחב לכיש ניצב משנה רונן אבניאלי וצוות החקירה המיוחד והתרשם מקרוב על פעולות החקירה וההתקדמות הניכרת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מסיכום הערכת המצב שנערכה כעת עולה שצוות החקירה המיוחד, אשר מלווה בפרקליטה, פענח את אונס הקטינה. החוקרים הצליחו להתחקות אחר ציר הזמנים במלון ולהגיע לכל החשודים המעורבים באירוע אונס הקטינה במלון הים האדום ובימים אלה פועלים לסיום החקירה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר