צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

בימים הקרובים: כתב אישום נגד הפלסטיני החשוד ברצח התינוקת

עוד השבוע צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד זיאד אעביד, השב"ח אשר חשוד ברצח התינוקת מאשקלון לפני כחודש

פורסם בתאריך: 25.11.19 13:00

     

היום שוב הוארך מעצרו של זיאד אעביד, פלסטיני בן 21, החשוד ברציחתה לפני כחודש של הפעוטה בת עשרה חודשים באשקלון. אעביד חשוד בעבירות של רצח חסר ישע, תקיפת בת זוג וכניסה לישראל שלא כחוק. לבקשה זו צורפה הצהרת-תובע מטעם הפרקליטות על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום לאחר שחקירת המשטרה הסתיימה.

הבניין בו התגוררה האם ובתה. צילום: אילן אסייג

הבניין בו התגוררה האם ובתה. צילום: אילן אסייג

לאחר כחודש ימים מאז קרות המקרה, ומעצרו של אעביד על ידי המשטרה בו בעת שניסה להימלט ככל הנראה אל מקום מגוריו, הועברו חומרי החקירה הרבים לידי הפרקליטות. במהלך החודש הזה הוארך מעצרו של אעביד על ידי המשטרה, באישור המשנה לפרקליטות המדינה, עו"ד שלמה (מומי) למברגר.


באותו נושא:


הבוקר הגישה המשטרה הצהרת תובע בבית המשפט תוך בקשה להארכת מעצרו של החשוד האמור במספר ימים נוספים לצורך הכנה והגשת כתב האישום נגדו על ידי הפרקליטות כאמור. לפני זמן קצר הוארך מעצרו עד יום חמישי הקרוב (28.11.19) בשעה 14:00.

מהמשטרה נמסר: "הגם שמדובר בחקירת אירוע טראגי, שלמראית עין נראה כי נסיבותיו ברורות מאליהן, עמלו חוקרי המשטרה המקצועיים ואספו פרט לפרט, עדות וראיות, על מנת לגבש תשתית בתיק החקירה טרם העברתו לידי התביעה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




האירוע כזכור, התרחש בתאריך 20.10, כאשר בשעות הערב פונתה פעוטה כבת 10 חודשים אל ביה"ח "ברזילי" באשקלון כשמצבה הוגדר קשה שם הובחן שהנה סובלת מחבלת ראש קשה ובהמשך הועברה להמשך טיפול תוך מאבק על חייה בביה"ח "סורוקה". בעקבות המקרה נעצרו אימה (22) ואביה הביולוגי של הפעוטה והם הועברו לחקירה במהלכה עלה חשד כלפי זיאד אעביד, בן זוגה של האם, שהפעוטה הושארה ברשותו להשגחה עת האם יצאה לעיסוקיה.

חלקת הקבר של הפעוטה המנוחה

פעולות חקירתיות מהירות העלו כי חשוד זה הנו שוהה בלתי חוקי והחלו מאמצים מהירים לאתרו עוד בטרם יצליח להימלט, מאמצים שהביאו למעצרו סמוך לצומת פלוגות עת נסע ברכב. החשוד הועבר לחקירה בה מסר גרסתו ומעצרו הוארך מעת לעת לטובת המשך החקירה המורכבת.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר