פרץ מצרפי
פרץ מצרפי

"אני על גג העולם": פרץ מצרפי מגיב לביטול כתב האישום נגדו

רגע אחרי שהתבשר בבשורה הגדולה כי כתב האישום נגדו בוטל, אומר פרץ מצרפי, היו"ר המיתולוגי של ועד עובדי עשות, כי הוא תמיד האמין שזה ייגמר כך. "יש שופטים בבאר שבע", הוא אומר

פורסם בתאריך: 1.1.19 11:43

     

"אני על גג העולם, זאת הרגשה מצוינת שהצדק יצא לאור, תמיד ידעתי שזה מה שייצא בסוף", כך הגיב פרץ מצרפי, זמן קצר לאחר שהתבשר כי כתב האישום נגדו בוטל והוסיף: "תמיד האמנתי בצדקת דרכי, יגעת ומצאת תאמין, יש צדק ויש שופטים בבאר שבע".

לאחר היוודע הבשורה קיבל מצרפי שיחות טלפון רבות, ברכות מחברים ומבני משפחה, "אני שמח על הפרגון ואני מקבל טלפונים מכל העולם ואני שמח בשבילי ובשביל המשפחה שלי  שסוף סוף יצא הצדק לאור", הוא אומר.

עשות אשקלון

עשות אשקלון

מצרפי, היו"ר המיתולוגי של ועד העובדים במפעל "עשות אשקלון", נעצר כזכור לפני כשלוש שנים בחשד לעבירות של גניבה ומרמה. הפרשה שהתפוצצה ברעש גדול סיבכה את בכירי המפעל הביטחוני.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לפני כשנה וחצי הוגש נגדו ונגד קבלן לפינוי פסול בשם מאיר סבן (זבן), כתב אישום. הם הואשמו שגנבו בצוותא פסולת מתכות מעשות בשווי של כ- 935,000 ש"ח, בכך שמצרפי מכר את פסולת המתכות של עשות לחברות שבבעלות סבן במחיר נמוך משמעותית מהמחיר שאושר על ידי המפעל.

מצרפי הואשם גם בכך שאפשר לסבן לקחת פסולת מתכות מבלי לגבות תשלום כלשהו ממנו בהיקף של כ-713,000 ש"ח.

היום כאמור, בוטל כתב האישום נגדו ונגד סבן, לאחר שהשופט יואל עדן אישר את ביטולו.

לימור רוט חזן. צילום: אורי קריספין

עו"ד לימור רוט חזן. צילום: אורי קריספין

מצרפי מודה לעורכת הדין שייצגה אותו בתיק ובהליך לביטול כתב האישום, עו"ד לימור רוט-חזן. "אין לי מילים, היא פשוט תותחית. עורכת דין ברמות הכי גבוהות", אמר מצרפי.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר