אפי מור ואיתמר שמעוני
אפי מור ואיתמר שמעוני

אחרי הקרע: אפי מור מצטרף לשמעוני

אחרי שהחליט שלא להתמודד לראשות העירייה, הצטרף אפי מור לאיתמר שמעוני כמספר 3 ובכך מתאחה הקרע בין השניים. "אין מאושר ממני", אמר שמעוני. "זו רשימת קומבינה", נמסר מטעמו של גלאם

פורסם בתאריך: 27.9.18 12:49

     

לאחר שהכריז כי יתמודד לראשות העירייה וחזר בו, כעת בחר לו חבר המועצה אפי מור את דרכו בפוליטיקה. דרך חדשה ישנה – לצד ראש העירייה המושעה, איתמר שמעוני.

"עברנו כברת דרך ארוכה יחד, לא מעט משברים בדרך, גם ברמה האישית", כתב שמעוני בדף הפייסבוק שלו. "ואני שמח שאתמול, בשיחה מלב אל לב, עד השעות הקטנות של הלילה, החלטנו שטובת העיר עולה על כל שיקול אחר, ואנו חוזרים לעבוד יחד. אפי מור שוב איתנו, ואין מאושר ממני שזה קורה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מור יכהן כמספר 3 ברשימה, ואילו כמספר 2 ברשימה הוצב אייל אביטל, עורך דין פלילי ותושב באר שבע עד לאחרונה ומי שייצג את שמעוני בחלק מהליכי המעצר שלו. "לאחר תקופה לא פשוטה שעברתי, הן במישור הציבורי והן במישור האישי, נזקקתי לפסק זמן ממושך על מנת לעבד ולעכל את שרשרת האירועים אליה נקלעתי", מסר מור. "זו הייתה אחת התקופות הקשות בחיי, במהלכה נדרשתי להתמודד במאבקים לא פשוטים במספר חזיתות. עשיתי כל מאמץ כדי לייצב את העירייה בתקופה לא פשוטה, ואני שמח על שעמדתי בכבוד במשימה הזו. אני חש בחודשים האחרונים צורך עז לשוב ולהשלים את המשימות הרבות בהן התחלנו. צעדתי כברת דרך עם איתמר בתקופה בה חוללנו מהפכה אמיתית באשקלון, בכל התחומים. אני גאה על החלק שהיה לי בתקופה הנהדרת הזו לעיר שלנו, ומצר כמובן על הנסיבות בהן נקטעה העשייה שלנו. בשיחה אמש עם איתמר ליבנו את הדברים, אמרתי את מה שצריך היה להיאמר, החלטנו לשים מאחור את משקעי העבר ולאחד מחדש כוחות למען העיר. יש לנו עוד הרבה לתרום לאשקלון, ואני מאמין ומקווה שנקבל מחדש את אמון הציבור ונשוב בהקדם להנהגת העיר. לאשקלון מגיעה הנהגה אחרת, והציבור בעיר יודע להעריך את מה שנעשה בשבילו בתקופתו של איתמר".

עו"ד אביטל משמאל, לצד שמעוני ועו"ד אשר אוחיון

עו"ד אביטל משמאל, לצד שמעוני ועו"ד אשר אוחיון

בבחירות הקודמות התמודד מור, קצין משטרה בכיר בעברו, במסגרת רשימת "אשקלון תנצח" כמספר שתיים של איתמר שמעוני. לאחר הבחירות ועם בחירתו של שמעוני לתפקיד ראש העירייה, מונה מור לסגנו. השניים הלכו יד ביד לאורך השנתיים הראשונות של הכהונה, בהם אף מונה מור לממלא מקומו של שמעוני.

לאחר המעצר המתוקשר של שמעוני, המשיך מור, למרות עברו המשטרתי לשמור אמונים לשמעוני ויצא להגנתו בכל עת, אפשר לומר שהוא נשכב עבורו על הגדר. מור אף נכנס והתיישב בלשכתו של שמעוני ושמר על הפיקדון, גם לאחר שחווה טרגדיה משפחתית קשה שבה איבד את בנו, עד ששמעוני חזר לתפקיד.


במתחם הבחירות של "כאן דרום" כבר ביקרתם?
לחצו כאן לכל החדשות וכל העדכונים הכי חמים!


הדרמה האמיתית החלה כאשר שמעוני הושעה מתפקידו ומור ביקש את תמיכתו של שמעוני לתפקיד ראש העירייה בפועל. שמעוני סירב בטענה שעם מור לא ניתן לנצח והעביר את תמיכתו לגלאם. הדבר יצר קרע בין השניים, קרע שהיום, כך מסתבר, התאחה.

איתמר שמעוני: "אני גאה ונרגש לסגור מעגל עם אפי, שהיה שותף אמיתי לדרך, איש עקרונות, ישר ונאמן. העיר אשקלון רק תרוויח מחזרתו לחיים הציבוריים, ואני שמח שהוא חוזר אלינו. הייתה לנו אמש שיחת נפש בין חברים אמיתיים. הסכמנו שנכון לטובת העיר אשקלון שנפתור את הסוגיות ביננו, ונחדש את שיתוף הפעולה הפורה שהיה בינינו למען העיר אשקלון ולמען תושבי אשקלון. אפי הוא איש עתיר זכויות, בעל רקע ביטחוני עשיר, שתרם עשרות שנים מחייו למען המדינה, אדם כזה ראוי שיעמוד שוב בהנהגת העירייה. אני משוכנע שהציבור באשקלון מעריך ומוקיר את תרומתו למדינה ולעיר ושהחיבור המחודש ביננו ירחיב את מעגל התומכים שלנו, שהולך וגדל מידי יום".

מטעמו של תומר גלאם כינו את הרשימה של שמעוני "רשימת קומבינה" ומסרו: "היום נחשפה רשימת הקומבינה של שמעוני שבאופן לא מפתיע מציגה אינטרס אישי מובהק ולא אינטרס ציבורי. במקום השני ומי שינהל את העיר לאחר השעייתו של שמעוני (במידה וייבחר), עו״ד פלילי תושב באר שבע שייצג אותו במהלך הארכת מעצרו. במקום השלישי, אפי מור שהיה אמור להיות תעודת היושר של שמעוני לפני שנאשם בשוחד, חוזר לרשימה אחרי שנרמס על ידי שמעוני לפני שנה. שמעוני עושה הכל על מנת להכשיר את דרכיו, אך הציבור לא מטומטם. הציבור לא מעוניין בתושב באר שבע שינהל את העיר ובטח שלא מחפש לצאת להרפתקה של בחירות בעוד כשנה עם סיום המשפט והרשעתו הצפויה של שמעוני. לרשימה המוצגת אין קשר לטובת העיר אשקלון. זוהי רשימת קומבינה שכל כולה למטרות אישיות ולהסחת הדעת מכתב האישום החמור העומד תלוי ומתנהל בבית המשפט גם בימים אלו. הכוחות החיוביים באשקלון יתאחדו כנגד הקומבינה הרעה הזו. תושבי אשקלון יבחרו רק מנהיגות שיכולה לכהן, מנהיגות שנותנת ולא שלוקחת. אשקלון לא חוזרת לאחור".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר