אפי מור. צילום: אורי קריספין
אפי מור. צילום: אורי קריספין

אפי מור החליט לא להתמודד לראשות העיר: "אשקיע במשפחתי"

המטה והפעילים היו מוכנים, אך רגע לפני שהכריז על מועמדותו לראשות העירייה, הנסיבות האישיות גברו ומור החליט לוותר. יחד עם זאת מור יישאר מעורב בתחום הפוליטי, "אפי מחוזר ע"י שני המחנות הגדולים", אומרים בסביבתו

פורסם בתאריך: 24.7.18 17:42

     

רק לפני כחודש, אמר ממלא מקום ראש העירייה לשעבר, אפי מור, כי בתוך ימים הוא מתכוון להכריז על התמודדות לראשות העירייה. המטה כבר היה מוכן, השלטים הודפסו והפעילים היו בהיכון, אלא שרגע לפני ההכרזה, ובעקבות נסיבות אישיות ומשפחתיות שנוצרו הוא החליט לוותר על כך.

"ריצה לראשות העירייה דורשת את מלוא את תשומת הלב שלי לצד השקעה רבה של מאמצים", מסביר מור. "לאור הנסיבות האישיות והמשפחתיות שנוצרו החלטתי שבשלב הזה מוטב שאשקיע את מרצי וזמני במשפחה שלי".

יחד עם זאת, מור לא מתכוון למשוך כליל את ידיו מהמערכה הפוליטית הקרבה ובאה, והוא צפוי להיות מעורב בה באופן כזה או אחר, אך לא כמועמד לראשות העירייה. רק לאחרונה נודע כי מור נפגש עם ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, אך נכון לעכשיו לא נוצר חיבור בין השניים.

מור מוביל את המועצה בזמן הרחקתו של שמעוני

"אין ספק שמדובר בפספוס ענק לעיר אשקלון, במיוחד בימים אלו כאשר כל אחד חושב שהוא מסוגל לנהל עיר", אומרים פעילים בסביבתו של מור. "לאפי יש את התכונות הנדרשות והרזומה המתאים למנהיג והוא הוכיח זאת בתקופת כהונתו כמ"מ ראש העיר, הן בשגרה ובטח בעתות חירום. לא לחינם אפי מחוזר ע"י שני המחנות הגדולים כל אחד מהם יודע שעצם חבירתו של אפי הבחירות יוכרעו כבר בסיבוב הראשון. אנו הפעילים נשמח לדעת שאפי ישתלב בהנהגת העיר מה שיבטיח יציבות שלא נראית כרגע".

בבחירות הקודמות התמודד מור, קצין משטרה בכיר בעברו, במסגרת רשימת "אשקלון תנצח" כמספר שתיים של איתמר שמעוני. לאחר הבחירות ועם בחירתו של שמעוני לתפקיד ראש העירייה, מונה מור לסגנו. השניים הלכו יד ביד לאורך השנתיים הראשונות של הכהונה, בהם אף מונה מור לממלא מקומו של שמעוני.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לאחר המעצר המתוקשר של שמעוני, המשיך מור לשמור לו אמונים ויצא להגנתו בכל עת. מור שמר על פיקדון זה, גם לאחר שחווה טרגדיה משפחתית קשה שבה איבד את בנו, עד ששמעוני חזר לתפקיד. הדרמה האמיתית החלה כאשר שמעוני הושעה מתפקידו ומור ביקש את תמיכתו לתפקיד ראש העירייה בפועל. שמעוני סירב בטענה שעם מור לא ניתן לנצח והעביר את תמיכתו לגלאם. הדבר יצר קרע בין השניים, קרע שעד היום, כך נראה, רחוק מאיחוי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר