עו"ד אביטל משמאל, לצד שמעוני ועו"ד אשר אוחיון
עו"ד אביטל משמאל, לצד שמעוני ועו"ד אשר אוחיון

מסתמן: עו"ד אייל אביטל – מספר 2 של שמעוני

לפני כחודשיים הוא אמר שמדובר "בשטויות במיץ עגבניות" וגם שמעוני בעצמו הכחיש זאת. אך כעת מסתמן כי עו"ד אייל אביטל, עד לאחרונה תושב באר שבע, יהיה מספר 2 של איתמר שמעוני ומי שיחליף אותו במקרה של השעיה

פורסם בתאריך: 21.9.18 17:55

     

עורך הדין הפלילי אייל אביטל, מסתמן כמי שיתפוס את המקום השני ברשימה של ראש העירייה המושעה, איתמר שמעוני, למועצת העיר. המקום השני ברשימה של שמעוני הוא תפקיד מאוד משמעותי. מדובר במי שיתפוס את מקומו של שמעוני במקרה שהוא ייבחר ויושעה מתפקידו.

אביטל (עם חולצה אפורה) לצד שמעוני בטקס ההכרזה של שמעוני

אביטל (עם חולצה אפורה) לצד שמעוני בטקס ההכרזה של שמעוני

אביטל, שאינו תושב אשקלון ותיק, התגורר עד לאחרונה בבאר שבע ולפני מספר חודשים עבר להתגורר באשקלון, בשכונת ברנע. הוא נשוי ואב לשלושה, הוא גדל באופקים ובעבר אף שירת כחוקר במשטרת ישראל. לאחר כעשור של שירות עם מדים כחולים הוא סיים את תפקידו במשטרה ועבר לתחום המשפטים. בנגב הוא נחשב לעורך דין פלילי מאוד מצליח. "הוא עורך דין מבריק", אומר מקורב אליו. "הוא חכם מאוד ויש לו לא מעט הצלחות משפטיות. גם בלימודי המשפטים שלו הוא מאוד בלט לטובה על פי האחרים והיה מצטיין דיקן שלוש שנים ברציפות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לאחר התפוצצות פרשת שמעוני, אף נוצר קשר בינו לבין שמעוני והוא ליווה את שמעוני עצמו בחלק מההליכים הפליליים נגדו, כאשר שמעוני נאבק בהרחקתו מעיריית אשקלון, זאת לאחר השחרור ממעצר. אביטל עשה זאת אז לצד עו"ד אשר אוחיון.

עו"ד אביטל משמאל, לצד שמעוני ועו"ד אשר אוחיון

"מבריק". עו"ד אביטל מימין, לצד שמעוני ועו"ד אשר אוחיון

כבר לפני כחודשיים, כאשר נודע הדבר, ופנינו לאביטל לשמוע את תגובתו. הוא הכחיש בתוקף את הדברים ואמר כי הדבר "לא נכון" ואף הוסיף כי מדובר ב"שטויות במיץ עגבניות". גם שמעוני בעצמו הכחיש את הדברים באותו היום.

אלא שנראה כי לא כך הדבר ואביטל כך מסתמן, צפוי לאייש את המקום השני ברשימה של איתמר שמעוני, כך מאשרים גורמים המעורבים בעניין.

לפני מספר שבועות התראיין שמעוני לכתבה בערוץ 13 ושם אמר "בוא נאמר ונבחרתי. אז ישעו אותי. עוד חודשיים-שלושה-ארבעה חודשים. יהיה מישהו שאכוון אותו ויוביל את העיר על פי המדיניות שאני מתווה ומציג לתושבים". המשפט הזה מציג בעצם את מי שיחליף אותו ככסוג של "בובה". אבל בסביבתו של אביטל דוחים את הדברים. "הוא לא יהיה בובה של שמעוני", אומר חבר שלו. "אייל הוא לא פראייר וממש שלא אחד שאפשר לתמרן אותו".

בטקס ההכרזה של שמעוני בתחילת החודש שעבר, השתתף אביטל בעצמו, כשהוא עם כיפה לראשו. נראה היה כי שמעוני שמח לראותו אותו שם, והשניים אף התחבקו.

אביטל, כך על פי דף הפייסבוק שלו, מאוד מחבב את שמעוני. כך הוא הגיב לכתבה סגירת תיק עבירת המין שלו:

כמו גם לכתבה שפורסמה בחדשות 2 הוא יצא להגנת שמעוני:

נכון לעכשיו ובאופן רשמי במטה שמעוני לא מאשרים את הדברים, אך עד סוף השבוע הקרוב כבר יצטרכו המפלגות להציג את הרשימות שלהם למועצה, כך שלשמור בסוד את מספר 2, לא נותר עוד זמן רב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר