סופה ביילין תומר גלאם, דוד בן אברהם. פוטו יוסי את עוזי
ביילין, גלאם ובן אברהם עם כוכב הערב. צילום: פוטו יוסי את עוזי

האם יתקיים "מפץ פוליטי" במגזר העולים? תלוי את מי שואלים

היריבות במגזר העולים היא לא סוד, אך חבר המועצה דוד בן אברהם הציע בפייסבוק איחוד סיעות. מי שלא ממש מתלהבת מההצעה המפתיעה היא מ"מ ראש העירייה, סופה ביילין שלא לוקחת את ההצעה שלו ברצינות

פורסם בתאריך: 25.7.18 12:50

     

אם המהלך הזה ייצא לפועל, ניתן בהחלט יהיה לכנות אותו מפץ פוליטי מגזרי. חבר המועצה דוד בן אברהם, מי שבעבר היה ברשימת "אשקלון ביתנו", וכיום רץ ברשימת "קודם כל, אשקלון", בראשות סגן ראש העיר לשעבר, אליק סולטנוביץ', הציע הצעה לא שגרתית.

בשידור ישיר ברשת הפייסבוק פנה בן אברהם, לא רק לצופיו, אלא בפנייה ישירה לממלאת מקום ראש העיר, סופה ביילין, מי שהיחסים ביניהם לא משהו בלשון המעטה. הוא הציע לאחד שורות בין כל הרשימות ה"דוברות רוסית", כדבריו, כפי שהיה לפני שנתיים. "אין דבר שאי אפשר להגיע אליו באמצעות משא ומתן, ואני, שהייתי מרכיב חשוב באיחוד ההוא, קורא לך, לחזור ולאחד כוחות".


בן אברהם נכנס למועצת העיר באמצע הקדנציה, זאת לאחר שסולטנוביץ' עזב את ישראל. בהמשך בוצע איחוד בין הרשימה שלו לרשימה של ביילין "צדק חברתי", תחת המטרייה של "ישראל ביתנו". היחסים בינו לבין ביילין ובכלל עם מפלגתו של ליברמן הידרדרו, עד שהוא הורחק משורות מפלגת האם וכיום אפשר לומר שהוא פועל במועצת העיר כסיעת יחיד.

בתחילה העלה בן אברהם את פנייתו בשפה הרוסית, אך בכדי להדגיש את רצינותו בנושא, חזר על הפנייה גם בשפה העברית.

פנינו למטה "אשקלון בתינו" על מנת לברר האם בשלו הסיכויים לאיחוד בין הרשימות, שאפילו מצע הבחירות שלהם הועתק זה מזה, אלא שנראה כי ביילין לא לוקחת את הדברים ברצינות: "משא ומתן ראוי מנוהל בשולחן הדיונים כנדרש. משא ומתן אינו מנוהל ברשת חברתית כדרך לקידום עצמי. פנייה בפייסבוק משמשת כדרך לפרסום עצמי. משא ומתן מנוהל בדרכים מקובלות".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר