איתמר רוש (באדיבות פוסטה), אבי ביטון, אופיר ברנס

הוארך מעצרם של אופיר ברנס ואיתמר רוש החשודים ברצח אבי ביטון באשקלון

הוארך מעצרם של ברנס ורוש המזוהים עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני, החשודים במעורבות בחיסול של אבי ביטון. הם חשודים שהטמינו את המטען ברכב ואז נתנו אותו לביטון

פורסם בתאריך: 18.2.22 13:29

     

שני החשודים, אופיר ברנס, בן 25 ואיתמר רוש, בן 28, חבריו של אבי ביטון הובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון בחשד כי הם עומדים מאחורי חיסולו. הם חשודים בעבירות רצח, ניסיון רצח, רצח במסגרת חברות בארגון פשיעה, חבלה שלא כדין, הנחת חומר נפץ והיזק באמצעות חומר נפץ.

בדיון התברר כי החשד כלפיהם נובע בין היתר מכך שברנס ורוש נסעו ועשו שימוש ברכב השברולט. על פי החשד כאשר הוא היה בחזקתם הם הטמינו את המטען החבלה ואז נתנו אותו לביטון וחבריו. הם חשודים גם בניסיון רצח של אביעד לוי והינוק מלסה. השניים בכל אופן, שמרו על זכות השתיקה בחקירתם.

חוקרי המז"פ בודקים את הזירה

חוקרי המז"פ בודקים את הזירה

הסנגורית של השניים, עו"ד חן בן חיים, שאלה בדיון כי "אין מחלוקת שהמשיבים חברים של המנוח ולכן זה שהמעצר בוצע רק אתמול עדיין צריכה להיות לכל הפחות איזה אינדיקציה לאיזה מניע כי אנחנו אומרים אין כלום ושום דבר ומדובר בטעות קשה מאוד של המשטרה בעצם המעצר. אם חברי מפנה לאיזה עדות ספציפית השאלה האם העדות הזו או בכלל בתיק החקירה יש אינדיקציה למניע, סכסוך, ויכוח?".

נציג המשטרה בדיון, עו"ד איל ז'ק אמר כי הוא מאשר שיש אינדיקציה ומניע של השניים לביצוע המעשה. הוא ביקש מבית המשפט להאריך את מעצרם ב-15 ימים.

עו"ד חן בן חיים

הסנגורית סיכמה: "הגם שלא קיבלנו תשובות כעולה מהחקירה של החשודים וכשאין מחלוקת שמדובר במשיבים שהם חברים של המנוח, מדובר במסע דייג ואי אפשר לקבוע אחרת מכך שאין חשד סביר וגם אם ישנו הוא ברף נמוך ביותר וגם לא כזה שקושר אותם לעבירות המיוחסות. מדובר בבקשה מופרכת של 15 ימים".

השופט יהודה לייבלין כתב בהחלטתו כי הוא מסכים עם הסנגורית וכתב כי "מדובר בחשדות שאמנם לא נמצאים ברף התחתון ביותר אך נמצאים ברף שאיננו גבוה". הוא גם ציין כי הרקע למעשה קיים אך אינו קשור את החשודים למעשה. לאור זאת האריך השופט את מעצרם ב-4 ימים בלבד.

רוש, תושב אשקלון שוחרר מהכלא רק לפני שבועות ספורים לאחר שהורשע בנשיאת אקדח עם משתיק קול ונגזרו עליו 30 חודשי מאסר, לאחר ערעור בבית משפט העליון.

אופיר ברנס, אף הוא תושב אשקלון, ניצל מרצח באירוע שהתרחש באפריל שנה שעברה, כאשר הוא ובן דודו שניר בוחבוט יצאו מבניין באשקלון ושני מתנקשים תקפו אותם. בוחבוט נרצח ואילו ברנס נפצע קשה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר