בלון גז בזירה. צילום: דוברות כבאות והצלה
בלון גז בזירה. צילום: דוברות כבאות והצלה

ניסיון חיסול: אב ובנו נפצעו מפיצוץ במושב שלווה

גבר בן 32 נפצע קשה וגבר בן 61 נפצע בינוני מפיצוץ של בלוני גז בכניסה לבית במושב שלווה. במשטרה מעריכים כי מדובר בניסיון חיסול של השניים

פורסם בתאריך: 26.1.20 10:02

     

הבוקר, מעט לאחר השעה שמונה התרחש פיצוץ עז במושב שלווה שבמועצה האזורית שפיר. למקום הוזעקו צוותים של כיבוי אש שזיהו מיד כי מדובר בפיצוץ של שני בלוני גז בכניסה לבית.

הזירה. צילום דוברות המשטרה

הזירה. צילום דוברות המשטרה

שני בני אדם שישבו ברכב בכניסה לבית נפצעו ופראמדיקים של מגן דוד אדום העניקו להם טיפול רפואי במקום. שניהם סובלים מפגיעה רב מערכתית, כאשר אחד מהם בן 32 פצוע קשה ואילו השני בן 61 פצוע בינוני, הם פונו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

בלון גז בזירה. צילום: דוברות כבאות והצלה

אחד מבלוני הגז בזירה. צילום: דוברות כבאות והצלה

כוחות משטרה הגיעו למקום יחד עם חבלני משטרת ישראל סגרו את הזירה והחלו בבדיקת נסיבות המקרה. חוקרי המשטרה יחד עם מעבדת החבלה והזיהוי הפלילי עוסקים כעת באיסוף ממצאים רבים בזירה במטרה לאתר את האחראים למעשה. חקירת המקרה הוטלה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש (ימ"ר לכיש).


עוד פלילים:


בשבועות האחרונים עולה וצפה המלחמה בין ארגוני הפשיעה באזור, כאשר רק לפני שבועיים נעצר ראש ארגון הפשיעה בני שלמה בחשד כי עמד מאחורי ניסיון חיסול של מקורב לשלום דומרני. ניסיון החיסול התבצע באמצעות הנחת מטען ברכבו, המטען, ככל הנראה התפוצץ רק בחלקו, והיעד נפצע קל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר