אלכס קושניר. צילום: פבל

דין אשקלון כדין העוטף: ח"כ קושניר הגיש הצעת חוק להטבות מס לתושבי אשקלון

ח"כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו), תושב אשקלון מבקש לשנות את מפת ההטבות לישובי עוטף עזה, כך שהן יחולו על כל היישובים שבהם זמן ההתראה לירי רקטות עומד על עד 30 שניות ולא לפי מרחק מגדר הרצועה. "הצעד הבא זה אזור עדיפות לאומית א'", אמר ח"כ קושניר

פורסם בתאריך: 29.10.19 14:58

     

האם תושבי אשקלון ייהנו מהטבות כמו כל ישובי עוטף עזה? הח"כ הטרי מאשקלון, אלכס קושניר (ישראל ביתנו), הגיש היום הצעת חוק ולפיה הטבות המס של עוטף עזה יחולו על כל היישובים שבהם עומד זמן ההתראה של מערכת "צבע אדום" על 30 שניות. הצעת החוק הזו נועדה להכניס את אשקלון למעגל של מקבלי הטבות המס.

הבניין שנפגע בדרום העיר

בניין שנפגע מרקטה בדרום העיר

"אשקלון וסביבתה נמצאת תחת איום מתמיד וירי בלתי פוסק שאף גורם לאבדות בנפש בקרב האוכלוסייה האזרחית" נכתב בדברי ההסבר להצעת החוק.

נוסח הצעת החוק

נכון להיום מפת הטבות המס ליישובי העוטף נקבעת לפי מרחקים: כל היישובים שנכנסים לטווח של 7 ק"מ. כך נוצר המצב שבגלל כמה מאות מטרים המפרידים בין אזור התעשייה הדרומי של העיר לבין נקודת ה-7 ק"מ מהגבול נותרה העיר כולה מחוץ למפת ההטבות.


באותו נושא:


"הצעת חוק זו, היא הצעד הראשון בעשיית צדק עם תושבי אשקלון והסביבה אשר נמצאים תחת אש הטילים של ארגוני הטרור", אמר ח"כ קושניר. "הצעת החוק נועדה להקל על נטל המס של תושבי האזור ולא הולכת סחור סחור, אלא מגדירה באופן ברור שיש כאן אוכלוסייה שחייה תחת איום מידי".

הבוקר הגיע ח"כ קושניר למזכירות הכנסת והגיש את הצעת החוק הזו. כזכור, כבר במערכת הבחירות הבטיח יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו", ח"כ אביגדור ליברמן, בעת ביקורו בעיר, כי המפלגה תפעל על מנת להכניס את אשקלון למפת ההטבות של עוטף עזה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"אותם תושבים חוטפים רקטות כבר עשרות שנים ולא מקבלים שום הטבות מהמדינה", אמר ח"כ בכניסה למזכירות הכנסת "הצעה הזאת הולכת לתת הטבות מס לתושבי אשקלון וזה רק הצעד הראשון. הצעד הבא יהי להכניס את אשקלון לאזור עדיפות לאומית א' ולהפוך את מכללת אשקלון לאוניברסיטה. הבטחנו את זה לבוחרים ואנחנו הולכים לעשות את זה".

צפו בדבריו של ח"כ קושניר מחוץ למזכירות הכנסת:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר