ההלוויה של דנה בן זינו ז"ל
ההלוויה של דנה בן זינו ז"ל

"המוות היכה פעמיים במשפחה": דנה בן זינו הובאה למנוחות

הגננת דנה שורש-בן זינו שהתמוטטה הבוקר בגן הילדים, נקברה בבית העלמין בראשון לציון שם גדלה. אמה: "היום פגע שוב מלאך המוות במשפחה"

פורסם בתאריך: 11.9.19 20:52

     

מאות ליוו את הגננת דנה שורש-בן זינו למנוחות בבית העלמין גורדון שבראשון לציון.

שורש-בן זינו, בת 29 בלבד במותה, נולדה והתגוררה בראשון לציון ועבדה בעיר כגננת, עד לפני נישואיה. לפני כשנתיים היא עברה לאשקלון גם שם עבדה כגגנת. היום התמוטטה בגן ילדים "מטר" בברנע שבו החלה לעבוד.

דנה בן זינו ז"ל

דנה בן זינו ז"ל

מדובר באסון השני שתוקף את המשפחה בתקופה האחרונה, אחותה של דנה בן זינו הלכה לעולמה מסיבות רפואיות.

במהלך ההלוויה ספדו מקורבים למשפחה: "היום פגע שוב מלאך המוות במשפחה, דנה נלקחה לבית עולמים. מה ניתן לומר למשפחה שאיבדה שתי בנות? רק שתיקה, כפי שכתוב וידום אהרון".

ההלוויה של דנה בן זינו ז"ל

ההלוויה של דנה בן זינו ז"ל

אמה ספדה לה: "הלב שלי כאן, הוא דומם, דנה אהובתי. אני לא מאמינה שאפשר להיפרד. את צעירה, מאוד צעירה ורגע אחד בלי הכנה האור של חיינו כבה. אנו מסרבים להבין, דנה בעלת הלב הרחב אוהבת ילדים. אני מסרבת לדבר עליך בלשון עבר. דנה שלי כבר מתגעגעת אליך ואת כפי שאני מכירה אותך שומרת על כולנו, מבטיחה לך שנשמור על שמוליק בשבילך, ואחותך בשמיים תדאג לך כמו שאחות בכורה יכולה לדאוג".

שורש-בן זינו חשה סחרחורת ולאחר מכן התמוטטה על הרצפה, עובדת נוספת בגן החלה לבצע בה פעולות החייאה עד להגעת כונני וצוותי מד"א. אלה ביצעו בה ניסיונות החייאה במשך יותר מ-40 דקות עד שלבסוף נקבע מותה.

אמבולנסים של מד"א סמוך לגן. צילום: אלירם משה

אמבולנסים של מד"א סמוך לגן. צילום: אלירם משה

הסייעת הצמודה של שורש-בן זינו לפני שלוש שנים, גרציה צנחני, שהייתה חברה קרובה של שורש-בן זינו, סיפרה: "לא היינו גננת וסייעת רגילות, היינו חברות טובות, ישבנו לארוחה במסעדה, סיפורים על החיים, ידענו הכל אחת על השניה, הדמעות לא מפסיקות לרדת מהרגע ששמעתי שהיא נפטרה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




צנחי הוסיפה כי "אני רואה את אמא שלה בשכונה, אישה מדהימה, בפעם האחרונה היא אמרה לי 'אני מחכה שדנה תביא לי כבר נכדים'. איזה עצב, אי אפשר להכיל".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר