דנה בן זינו ז"ל
דנה בן זינו ז"ל

דנה בן זינו היא הגננת שנפטרה במהלך עבודתה בגן

בן זינו, בסך הכל בת 29, הייתה חדשה בגן הילדים בברנע. מדובר בטרגדיה שנייה במשפחתה, לאחר שאחותה אף היא נפטרה בטרם עת. ההלוויה תתקיים הערב בראשון לציון

פורסם בתאריך: 11.9.19 15:42

     

דנה בן זינו ז"ל, היא הגננת בת ה-29 שנפטרה במהלך עבודתה בגן "מטר" שברחוב הבוסתן בברנע. לדברי עדי ראייה שהיו במקום, בן זינו התלוננה על סחרחורות ולאחר מכן התמוטטה על הרצפה. אחת העובדות בגן החלה לבצע בה החייאה עד להגעת כונני וצוותי מד"א שבמשך למעלה מ-40 דקות ביצעו בה ניסיונות החייאה. לבסוף נקבע מותה. הלווייתה תתקיים הערב בשעה 20:00 בבית העלמין גורדון בראשון לציון.

אמבולנסים של מד"א סמוך לגן. צילום: אלירם משה

אמבולנסים של מד"א סמוך לגן. צילום: אלירם משה

בהודעה שפרסמו מהנהלת הגן להורים נכתב כי בן זינו הייתה גננת ממלאת מקום וכי במהלך היום היא לא חשה בטוב, "והתמוטטה, למקום הוזעק אמבולנס וטיפול נמרץ על מנת לתת לה טיפול ראשוני אך ללא הצלחה לצערנו".

עוד נמסר להורים כי הדבר לא קרה לעיני הילדים, "הילדים בטוחים בתוך הגנים ולא צפו בהמולה. משרד החינוך בקשר עם הצוות החינוכי על מנת לשלוח סיוע רגשי לפי הצורך". בני משפחתה הוזעקו למקום וקיבלו את הבשורה הקשה מכל.

דנה, במקור מראשון לציון, נישאה לשמוליק בן זינו, תושב העיר ועברה להתגורר כאן. פטירתה הפתאומית, היא לא הטרגדיה הראשונה במשפחתה, הייתה לה אחות, שהלכה לעולמה גם כן בשל רקע בריאותי.

צוות פסיכולוגים וגורמי מקצוע מטעם מינהל חינוך בעיריית אשקלון נמצאים במקום ומעניקים ליווי ותמיכה לצוות החינוכי, להורים ולילדים במקום.

"קיבלנו בתדהמה את הידיעה הקשה על פטירתה בטרם עת של הגננת, זכרה לברכה", מסר ראש העירייה, "הפתאומיות שבה זה קרה, היא טרגדיה של ממש וכולנו כואבים ומזועזעים מכך. צוותים מטעם העירייה נמצאים בגן על מנת לתמוך בילדים ובצוות החינוכי. אני רוצה למסור את תנחומיי למשפחה היקרה, שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו. עיריית אשקלון תציע למשפחה את כל הסיוע הדרוש בשעה קשה זו".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר