משה ג'אן. צילום: תומר שונם הלוי
משה ג'אן. צילום: תומר שונם הלוי

משה ג'אן פנה להוצאה לפועל: "לא נהסס לבקש את פירוק הפועל אשקלון"

חברת נ. ג'אן הגישה להוצאה לפועל בקשה כנגד העמותה המנהלת את הפועל אשקלון וכנגד המנהל הטכני של הקבוצה, צ'יקו מגיה, בגין חובות. זאת בנוסף לשני צ'קים של העמותה שחזרו בגלל שאין כיסוי. בעמותה מאשימים את העירייה ומגיה טוען שסיים את תפקידו וכי אינו ערב לחובות כלשהן

פורסם בתאריך: 18.4.19 10:41

     

הצרות של הפועל אשקלון באות בצרורות. לאחר ששחקני הקבוצה שבתו וקיבלו רק חלק ממשכורותיהם, פונים אנשי הנהלת הפועל אשקלון לעמותת הוותיקים במטרה שישלמו להם את 2 המשכורות שחייבים להם וכספים נוספים שטרם הגיעו לכתובתם. כעת קבוצת נ.ג'אן הגישה ללשכת הוצאה לפועל באשקלון, בקשה נגד העמותה המנהלת את הפועל אשקלון ונגד המנהל הטכני היוצא, צ'יקו מגיה, בשל אי תשלום עבור תדלוק רכבים בסך 80 אלף ש"ח. מדובר על שירותי תדלוק עבור חודשים ארוכים, שלא שולמו לקבוצה המחזיקה בתחנות הדלק אנרג'י.

על פי הבקשה שהוגשה באמצעות עו"ד תמיר יחיא, מגיה חתום כערב על שירותי התדלוק ולכן הבקשה הוגשה גם כנגדו באופן אישי.

הצ'קים שחזרו

בהמשך לכך, מתכוונים בקבוצה להגיש בימים הקרובים להוצאה לפועל שני צ'קים של עמותת "ותיקי הפועל אשקלון" המנהלת את הפועל אשקלון, על סך 120 אלף ש"ח שחזרו מהבנק בשל "אין כיסוי מספיק". הצ'קים הללו נועדו לתשלום עבור שירותי אבטחה שהעניק מוקד ח.א.ש מקבוצת נ.ג'אן להפועל אשקלון.

"צר לנו על שנקלענו לקו האש במאבק בין העירייה לבין אנשים שכל קשר בינם לבין טובת הקבוצה מקרי בהחלט", מסר משה ג'אן, מנכ"ל קבוצת נ. ג'אן בע"מ. "אולם לא נהסס לנקוט כל צעד להבטחת זכויותינו לרבות בקשת פרוק לעמותה ולקבוצה. חשוב לזכור כי קבוצת נ. ג'אן משמשת ספונסר משני של הקבוצה בשנתיים האחרונות והשקיעה בקבוצה למעלה מ-300,000 שקלים לטובת הצלחתה לאחר שהתבקשה לכך על ידי אותם אנשים המנסים לגזול את זכויותיה".

צ'יקו מגיה מסר בתגובה: "אני כבר לא עובד בהפועל אשקלון מ 1.4, לפני שעבודתי הופסקה הסברתי לכל חברי העמותה גם בעל פה וגם במכתב על כל הבעיות, החובות, וההשלכות והם החליטו שהם יתמודדו עם זה. מדובר בהסכם מהעונה שעברה, שבו החתימו אותי כאיש קשר ולא כערב". חבר העמותה אמנון גלולה אישר את הדברים.

עוד ציין מגיה כי קבוצת נ.ג'אן חתמה על הסכם חסות בגובה 200 אלף ש"ח וממנו יתקזזו כספי הדלק. בקבוצת נ.ג'אן הסבירו כי "מדובר בהסכם אופציה שלא מומש. קבוצת נ.ג'אן לא קיבלה את תוספת הפרסום שמופיעה בהסכם ולראיה הצ'קים אף הוחזרו ולא נותרו בידי הפועל אשקלון".


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2DbKE5N


מלבד החוב הנ"ל, הקבוצה עדיין מחפשת פתרונות על מנת לשלם לעובדי הקבוצה את שכרם, לאחר שהגיעו להסדר כספי מול מנכ"ל הקבוצה עד אז, דרור אלמלם, שמצדו טוען כי עדיין אין הסכם סופי אך הוא בטוח שהדברים יסתדרו. גם כלפי דובר הקבוצה, שלומי לוי, הקבוצה מחזיקה בחוב של קרוב ל-40 אלף ש"ח בגין משכורות שלא שולמו ותגמולים נוספים.

דובר הפועל אשקלון לשעבר, שלומי לוי

דובר הפועל אשקלון, שלומי לוי

לוי אף פנה למנהלת הליגות בכדורגל על מנת שיפעילו לחץ מצדם לסיוג הסאגה הזו. "להפתעתי, גיליתי כי החוזה עמי כלל לא הועבר לבקרה התקציבית ובאורח פלא גם לא קיים בשום מקום (ובספק אם קיים בכלל). במסגרת העבודה כדובר הקבוצה, ומנהל מערך הניו מדיה של המועדון, זוכה הקבוצה לתמריצים מיוחדים ע"י מנהלת הליגות, כתנאי לעמידה ביעדים. זה מספר חודשים שכרי אינו משולם, וקיימת הלנת שכר שאליה לא הורגלתי במשך כל שנותיי בתחום שוק העבודה".

ראש העירייה, תומר גלאם והמנהל הטכני של הקבוצה, צ'יקו מגיה

ראש העירייה, תומר גלאם והמנהל הטכני של הקבוצה, צ'יקו מגיה

חבר העמותה, אמנון גלולה מסר בתגובה: "אנחנו חברי העמותה לא קיבלנו כל תביעה ובכל מקרה כל תביעה או דרישה לתשלומים נפנה אותה לעירייה או נבקש לערב אותם, מכיוון שהעירייה היא בעלי הקבוצה אנחנו רק מנהלי הקבוצה שעובדים ללא כל שכר. העירייה ביקשה למנות שלושה אנשים כחברי העמותה מטעמם וכך עשינו, כמו כן לפני כשבוע העירייה התנתה את העברת הכספים לשחקנים בזאת שנחתום על המחאת זכות להעביר את הכסף לשחקנים דרך הבקרה וגם על זאת חתמנו וכך הכסף עבר. חברי העמותה כיום הם: אני (אמנון גלולה), יגאל גואטה, שמעון בן חיים, והשלושה מטעמם שחתמנו על כניסתם, שהם לא יצרו כל קשר איתנו".

אמנון גלולה

אמנון גלולה

עוד הוסיף גלולה: "מכיוון שגם לאחר כל ההסכמות, העירייה לא מעבירה את הכספים החסרים למועדון, אנחנו נאלצים למנות עו"ד שיטפל באינטרסים של השחקנים וההנהלה של המועדון. לידיעת כולם אם העירייה מתנה את העברת הכספים בזאת שנפנה את מקומנו, שתוציא את הדרישה הזאת בכתב ובצורה מפורשת ואנו נשקול זאת בחיוב לטובת הקבוצה והאוהדים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר