הפועל אשקלון מול נס ציונה השבוע. צילום: דף האוהדים הרשמי

שחקני הפועל אשקלון עם שכר, אבל בלי חשק

שחקני הפועל אשקלון (אך לא העובדים) אמנם קיבלו את השכר שלהם שהתעכב, אך היכולת הדלה במשחק מול נס ציונה הוכיחה שוב שגם אם ישנו סיכוי לעלות ליגה, השחקנים כבר ידאגו להחמיץ אותו

פורסם בתאריך: 14.4.19 08:33

     

הפועל אשקלון פשוט לא רוצה לעלות ליגה. אין דרך אחרת לתאר זאת בצורה טובה יותר, במיוחד כשאנחנו מדברים על קבוצה שבעטה כל כך הרבה פעמים בדלי העונה. אז נכון שפה ושם יש בעיות כלכליות ומוסר תשלומים גרוע, נכון שהתחלופה בסגל בחודש ינואר האחרון הייתה בעוכריה, אך שום דבר מכך לא מצדיק את העובדה שאשקלון הייתה אמורה להיות היום במקום יותר גבוה, כזה שלפחות אמור היה לדגדג את המקום השני בטבלה.

אם כי, כמו שכבר ציינו בפתיח, הפועל אשקלון פשוט לא רוצה לעלות ליגה. השחקנים שלה יכלו כמה וכמה פעמים העונה לעלות על הרכבת לליגת העל, אך לצד ניצחונות מפתיעים הם מציגים יכולת חלשה ובעיקר חוסר יציבות משווע. המשחק מול נס ציונה השבוע אמור היה להיות הזדמנות נוספת ואולי אחרונה עבור שחקני הקבוצה בכל זאת לקרוא תיגר על העלייה. ניצחון היה מותיר סיכוי סביר לעשות זאת, במיוחד אחרי הניצחון על רמת השרון במחזור הקודם. לקבוצה של שלומי דורה היה חסר לחבר ניצחון נוסף ולהוכיח שהיא מסוגלת לא לאכזב את אוהדיה, אך השחקנים פשוט לא הגיעו להתמודדות, ומעבר להפסד (0:2), הפגינו משחק נרפה מאוד שאולי גם מהווה מראה לעונה כולה.

לאור זאת, הפער מהמקום השני עומד על 6 נקודות, מה שככל הנראה סותם את הגולל על סיפור העלייה לליגת העל. כל שנותר לאשקלון כעת הוא בעיקר לשחק על הכבוד שלה ושל אוהדיה ולסיים את העונה בצורה מכובדת.

בתוך כך, רגע לפני שעלו על כר הדשא, שחקני הקבוצה קיבלו סוף כל סוף את שכר חודש פברואר. כמוהם, גם המאמן שלומי דורה ומאמן הכושר יוסי קקון יכולים לנשום לרווחה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מי שנותרו מקופחים ולא קיבלו את שכרם הם יתר עובדי המועדון, לרבות חלק מהצוות המקצועי, עובדי המשק והצוות הרפואי. הפעם תשלומי השכר לא הועברו דרך עיריית אשקלון לטובת עמותת ותיקי אשקלון, אלא הבקרה התקציבית הייתה מי שהעבירה כספים (כ-250 אלף שקלים) כחלק מכספי הטוטו וזכויות השידור שלמעשה חולטו. איתם יכלו אנשי המועדון לחלק שכר רק לחלק מהעובדים.

בשלב זה ראש העירייה תומר גלאם מתבצר בעמדתו ולא מעביר את יתרת הכספים מתקציב 2019 לטובת הכדורגל, ולכן גם עתידם של תשלומי שכר חודש מרץ, שאמורים להיות מחולקים בתחילת השבוע הבא, לוט בערפל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר