שמעוני ובוסקילה עם ח"כ ביטן
שמעוני ובוסקילה עם ח"כ ביטן

שמעוני ובוסקילה ממשיכים יחד: "החלטת הוועדה לא משפיעה"

לאחר שאתמול הודיעה הוועדה המוניציפלית של הליכוד כי המפלגה לא תתמוך במועמדות של איתמר שמעוני לראשות העיר, היום נמסר ממטה שמעוני כי השותפות עם בוסקילה ממשיכה למרות החלטת הוועדה

פורסם בתאריך: 17.9.18 14:14

     

במטה הבחירות של איתמר שמעוני, משדרים עסקים כרגיל, זאת למרות החלטת הוועדה המוניציפלית של הליכוד. על פי ההחלטה, המפלגה לא תתמוך בשום מועמד לראשות העירייה ובכך נדחתה הבקשה לתמוך בשמעוני לראשות העירייה.

אלא שלמרות ההחלטה, במטה שמעוני אומרים כי החלטת הוועדה לא ממש משפיעה על השותפות עם בוסקילה שתמשיך להתקיים, "אנו נמצאים בעיצומה של מערכת בחירות לקראת קו הסיום וערוכים ליום הבחירות עם אלפי פעילים שמחכים לקריאה להסתערות להבאת התומכים שאוהבים את אשקלון ובוחרים איתמר שמעוני. איתמר שמעוני חתם על הסכם עם מועמד מח"ל בעיר אשקלון מישל בוסקילה על ריצה משותפת לראשות העיר. מישל ביצע צעד אצילי ובמסגרת ההסכם ימונה לממלא מקום רה"ע וידחוף יחד עם אלפי התומכים את איתמר לראשות העיר, על ההסכם חתום גם ב"כ הסיעה ח"כ דוד ביטן".

השר כץ עם שמעוני ובוסקילה

השר כץ עם שמעוני ובוסקילה

עוד נמסר מהמטה: "אנו לא מתייחסים לרעשי רקע. במסע בחירות ישנם רעשים לכאן או לכאן. אנו דבוקים במטרה, ההסכם הוא עם מישל ויד ביד נצעד אל עבר הניצחון בסיבוב הראשון בעזרת ה'. היום הוועדה תחליט כך, מחר תחליט אחרת. זה לא מה שאמור להשפיע על הקמפיין שלנו אני ממשיכים באותה הדרך".

החלטת הוועדה מאתמול באה ימים ספורים לאחר שמטה שמעוני הודיע בחגיגיות על תמיכת הליכוד בראשות מישל בוסקילה במועמדות של שמעוני לראשות העיר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הוועדה המוניציפלית שבראשה עומד חיים ביבס, יו"ר השלטון המקומי וחברים בה יחיאל זוהר, ראש עיריית נתיבות וג'קי לוי סגן שר השיכון, כתבה בדברי ההסבר לדחיית הבקשה כי "בהתאם לחוות דעתו של היועץ המשפטי של הליכוד, עו"ד אבי הלוי, הסכם זה לא נערך ונחתם בהתאם להנחיותיו ולחוות דעתו שפורסמו לפיהן , כל הסכם פוליטי שהליכוד צד לו ייערך וינוסח על ידו, ולאחר מכן יאושר, ייחתם וידווח לרשויות הנוגעות בדבר בהתאם לחוק, ‏בהתאם להנחיותיו ובהתאם לחוות דעתו. החלטת הוועדה בנוגע לבחירות באשקלון התקבלה ביום 22.4.2018 והיא קובעת כי הליכוד ‏יגיש רק רשימת מועמדים למועצת העיר – זאת שנבחרה על ידי מועצת סניף אשקלון, בהתאם לחוקת הליכוד. החלטה הוועדה מיום 22.4.2018 בעינה עומדת".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר