חיים ביבס ובנימין נתניהו. צילום תומר אפלבאום
יו"ר הוועדה המוניציפלית, חיים ביבס ובנימין נתניהו. צילום תומר אפלבאום

מכה לשמעוני: הליכוד לא יתמוך בו לראשות העיר

ימים ספורים לאחר שמטה שמעוני הודיע כי הליכוד באשקלון יתמוך בשמעוני לראשות העירייה, הודיעה מפלגת הליכוד כי לא תתמוך בו

פורסם בתאריך: 16.9.18 21:27

     

רק לפני מספר ימים הודיע מטה הבחירות של שמעוני כי מפלגת הליכוד באשקלון תומכת בו לראשות העיר. במסגרת ההסכם שנחתם בין מישל בוסקילה, ראש רשימת הליכוד באשקלון, לבין שמעוני, הוסכם כי בוסקילה יסיר את מועמדותו לראשות העיר ויתמוך בשמעוני.

שמעוני ובוסקילה עם ח"כ ביטן

שמעוני ובוסקילה עם ח"כ ביטן

עוד נקבע כי בוסקילה יקבל תפקיד של ממלא מקום ראש העיר בשכר, אם יכניס אפילו מנדט אחד למועצת העיר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ההסכם שנחתם בין השניים, בתמיכתו של השר ישראל כץ ושל ח"כ דוד ביטן היה דרוש לאישור של הוועדה המוניציפלית של הליכוד בראשות חיים ביבס, יו"ר השלטון המקומי.

בשיחה עם "כאן דרום" כבר בשבוע שעבר, לאחר שפורסמה ההודעה מטעם המטה של שמעוני, דחה ביבס את ההודעה ואמר כי הליכוד לא תומך באף מועמד לראשות העיר אשקלון.

שמעוני ובוסקילה עם השר כץ

היום, התכנסה הוועדה המוניציפלית ודנה בבקשה כי הליכוד יתמוך בשמעוני לראשות העירייה. הוועדה שחברים בה גם יחיאל זוהר, ראש עיריית נתיבות וג'קי לוי סגן שר השיכון, החליטה לדחות את הבקשה.

בדברי ההסבר לדחיית הבקשה נכתב כי "בהתאם  לחוות דעתו של היועץ המשפטי של הליכוד, עו"ד אבי הלוי , הסכם זה לא נערך ונחתם בהתאם להנחיותיו ולחוות דעתו שפורסמו לפיהן , כל הסכם פוליטי שהליכוד צד לו ייערך וינוסח על ידו, ולאחר מכן יאושר, ייחתם וידווח לרשויות הנוגעות בדבר בהתאם לחוק, ‏בהתאם להנחיותיו ובהתאם לחוות דעתו. החלטת הוועדה בנוגע לבחירות באשקלון התקבלה ביום 22.4.2018 והיא קובעת כי הליכוד ‏יגיש רק רשימת מועמדים למועצת העיר – זאת שנבחרה על ידי מועצת סניף אשקלון, בהתאם לחוקת הליכוד. החלטה הוועדה מיום 22.4.2018 בעינה עומדת".

פרוטוקול הוועדה המוניציפלית

פרוטוקול הוועדה המוניציפלית

עוד נכתב כי אם מועצת הסניף תחליט כן לתמוך במועמד כלשהו לראשות העירייה, תתכנס המועצה עד ה-20 לספטמבר בתיאום עם מנהלת הליכוד ותקבל החלטה בנושא.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר