שלטי "באנו לעבוד". צילום: דוד לוי

ניצחון לאבי עייש: שלטי "באנו לעבוד" יוסרו, שמו של גלאם יימחק

עתירתו של עו"ד אבי עייש הסתיימה, בהסכמה כי שלטי החוצות יוסרו. "לא ייתכן שאני אשלם 4000 ש"ח עבור שלט חוצות ואילו גלאם יעלה עשרות שלטים כאלה על חשבון הציבור"

פורסם בתאריך: 23.1.18 12:26

     

שנת הבחירות אליה נכנסנו זה מכבר מתחילה להתעורר עוד יותר, המאבקים בין המועמדים עולים מדרגה ולפחות אחד מהם כבר יכול לסמן וי. בעקבות עתירה שהגיש המועמד לראשות עיריית אשקלון, עו"ד אבי עייש, לוועדת הבחירות האזורית, הסכימה העירייה להסיר מרחבי העיר את השלטים אשר נתלו ליד אתרים בהם התבצעו עבודות עירייה ועליהם נכתב "באנו לעבוד" וכן שמו של ראש העירייה בפועל, תומר גלאם. עוד הוסכם כי כל השלטים האחרים בהם מופיע שמו של תומר גלאם, יוחלפו, או ששמו יימחק מהם.

שמו יימחק מהשלטים. גלאם

 

יו"ר ועדת הבחירות האזורית השופט אליהו ביתן, קיבל את ההסכמות בין הצדדים ונתן להם תוקף של החלטה משפטית, זאת לאחר שקודם לכן כבר הסכים גלאם כי העירייה לא תממן את דף הפייסבוק שלו.

הגיש את העתירה. עו"ד אבי עייש

"אני שמח לבשר על ניצחון הבוקר בהיכל המשפט המחוזי בבאר שבע", מסר עייש. "בית המשפט קבע את גבולות הגזרה של תעמולת בחירות אסורה והזהיר כי עניין זה הוא גם בגדר עניין פלילי . חשובה התמודדות על בסיס של הוגנות. לא ייתכן שאני אשלם 4000 ש"ח עבור שלט חוצות ואילו המשיב יעלה עשרות שלטים כאלה על חשבון הציבור. צדקנו שטענו כי שלטי "באנו לעבוד" הם בגדר תעמולת בחירות אסורה. אני שמח שנעשה היום משפט צודק. אני חייב להודות גם לעורכת הדין תמר קידר, שהובילה במקצועיות עתירה צודקת ומוצלחת. לפנינו שנת בחירות ובקרב הוגן אני בטוח מנצח את כל האחרים".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר