החליף את תיבת הפניות. דף הפייסבוק של גלאם

בעקבות עתירה: העירייה תפסיק לממן את הפייסבוק של גלאם

הדבר נעשה בתגובה לעתירה שהגיש המועמד לראשות העירייה, עו"ד אבי עייש

פורסם בתאריך: 18.1.18 19:43

     

המועמד לראשות העירייה, עו"ד אבי עייש, הגיש עתירה לועדת הבחירות האזורית ובה טען כי ראש העירייה בפועל, תומר גלאם מקדם את עצמו "באמצעות פרסום בשלטי חוצות, ועל ידי מימון חשבון פייסבוק פרטי, שליחת מתנות עם ציון שמו ותמונתו לילדי כיתה א', צילומים בגנים עם ילדי גן, וחלוקת סידורים עם שמו ותמונתו לבתי כנסת – והכל על חשבון כספי הציבור ובמימון הקופה הציבורית בלבד" לשון העתירה שהוגשה באמצעות עו"ד תמר קידר.

הגיש את העתירה. עו"ד אבי עייש

היום השיב גלאם לעתירה ובה אמר בין היתר כי העירייה תחדל מלממן לו את דף הפייסבוק האישי שלו, "בעידן בו אנו חיים כיום, התושבים מבקשים יכולת טכנולוגית לפנות ישירות לראש העיר", כתב גלאם בתצהיר שהגיש לבית המשפט. "בעבר היה מקובל כי בלשכות של ראשי ערים מוצבת תיבת פניות לראש הרשות ובעידן הנוכחי, תיבה זו הוחלפה בדף פייסבוק. בימינו תושבי העיר משתמשים בדף הפייסבוק האישי שלי לצורכי פניות, טענות וכיוצא באלה פניות אלו מטופלות על ידי מחלקות העירייה השונות במסגרת דף הפייסבוק למרות עמדה זו, בשל החשש כי ייעשה שימוש במשאב ציבור ומראית העין, אני מסכים כי מכאן והילך המימון של דף הפייסבוק יהיה מכספי מימון הבחירות. ככל ותגענה פניות תושבים באמצעות דף הפייסבוק הזה, הן תטופלנה על ידי מחלקות מעירייה והגורמים השונים האמונים על כך".

בנוגע לשלטי החוצות כתב גלאם, "שלטי החוצות שנתלו ברחבי העיר הם שילוט אינפורמטיבי לציבור והנגשת מידע חיוני לתושבי העיר בדבר פרויקטים מתחום תכנון ובניה בעיר הצבת השילוט לא נעשתה לצורכי בחירות ומטרתו היא – הצגת מידע חיוני לתושבים, כפי שכל רשות מרשויות המדינה עושה במסגרת פעילותה השגרתית תמונתי לא מופיעה על גבי השלטים, וכל שמופיע הוא שמי (בלא תמונה) בתחתית השלט ובאותיות קטנות".

שלט חוצות

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר