נשארו עם המחמאות. ספורי (צילום: אורי קריספין)

הפגרה לא עזרה: הפועל אשקלון מפסידה 2:1 לבני סכנין

יובל נעים וחניכיו פתחו את המשחק בסערה, עם שער בדקה ה-4 של גודנס אג'אי אבל פיראס מוגרבי עם צמד גדול (58,21) הפך את התוצאה והותיר את האשקלונים עם המחמאות

פורסם בתאריך: 25.11.17 17:57

     

לאחר פגרת שזרוע ארוכה בת שלושה שבועות, הפועל אשקלון חוזרת לליגת העל עם משחק חוץ גורלי מול בני סכנין באצטדיון העירוני בעכו. הפועל אשקלון שקטעה את רצף ההפסדים במחזור האחרון נגד עירוני קריית שמונה קיוותה לקטוע גם את רצף המשחקים ללא ניצחון, לאחר שאת ניצחונה האחרון השיגה אשקלון נגד הפועל רעננה (3:0) במחזור החמישי.

יובל נעים ניצל את הזמן של הפגרה על מנת לאושש את הפצועים ובכדי להתחזק באייל משומר שעדיין לא נמצא בכושר גופני מתאים ובשל כך לא שותף במשחק. לעומת זאת, גודנס אג'אי פתח במשחק על חשבונו של ג'וסיפ איבנצי'ץ' המאכזב שעשוי להיחתך בינואר.

בדקה הרביעית, הפועל אשקלון עולה ליתרון מהיר. מירקו אורמוש הגיע ראשון לכדור החופשי המצוין של רמזי ספורי, אך הוא נעצר על ידי מוחמד קנדיל. אג'אי עט על הריבאונד והעלה את אשקלון ל-1:0. בדקה ה-12, אורמוש קיבל כדור מצוין מעוז ראלי אך שוב נגח לגופו של קנדיל. הפעם היה זה רודי חדד שעט על הריבאונד אך החמיץ את המסגרת והזדמנות מצוינת להכפיל את היתרון.

בדקה ה-21, אשקלון משלמת על ההחמצות הרבות. המגן השמאלי של סכנין וונדרסון הרים את הכדור לרחבה, איינוגבה מנע את הכדור מלוקאס אך לא ממוגרבי שכבש בקלילות. 1:1. דקה לאחר מכן לוקאס פגע בבעיטה של מוחמד כליבאת והפתיע את דלה איינוגבה שלא זז, אך למזלו הכדור פגע בקורה.

המחצית השנייה נפתחה טוב יותר עבור האורחים שהצליחו להשלים את המהפך. בדקה ה-58 כדור ארוך של חאלד חלאילה הגיע עד לפיראס מוגראבי שהתקדם מעט ובבעיטה חדה מצא את הרשת של איינוגבה. שתי הזדמנויות מצוינות של האשקלונים הראשונה של לוגסי שפספס מקרוב והשנייה באה לאחר מבצע נאה של רמזי ספורי שלא מצא חבר ברחבת בני סכנין, מנעו מאשקלון את שער השוויון. 2:1 לסכנין בסיום.

קשר הפועל אשקלון, סער בנבנישתי, שנפגע לאחר התקלות ראשים, במשחק הליגה מול בני סכנין, פונה לאחר המשחק לבית החולים בנהריה. הקשר סובל מחתך באזור הגבה וכרגע מבוצעת תפירת הפצע והוא עתיד להשתחרר בדקות הקרובות לביתו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר