דוד מנגה. צילום: אורי קריספין

הפועל אשקלון פנתה לדוד מנגה שמחכה לשחרור

הצרפתי שהיה חלק ממסע ההישארות של הקבוצה אשתקד, סיכם את תנאיו אך מחכה שקבוצתו זירה תשחררו. איבנצ'יץ' צפוי לעזוב. מהמועדון נמסר: "הידיעות הללו גורמות למועדון נזק"

פורסם בתאריך: 21.11.17 18:55

     

האכזבה של הפועל אשקלון מג'וסיפ איבנצ'יץ', גרמה להפועל אשקלון לחפש אלטרנטיבות לקראת חלון העברות של ינואר. יובל נעים, אחד שידוע כאחד שלא לוקח סיכונים מיותרים, בחר להנחית בחזרה את הצרפתי דוד מנגה, שהגיע בינואר שנה שעברה.

מנגה שיחק בעונה האחרונה ב-13 משחקים, בהם כבש שני שערים. הקדנציה שלו באשקלון תיזכר כבינונית, אך יש לומר כי הוא חזר מפציעה ארוכה, לאחר שהיה בן השחקנים הטובים בארץ.

השחקן עצמו אישר ל'כאן דרום', שהפועל אשקלון פנתה אליו ושהוא אכן מוכן לחזור אך קבוצתו זירה מאזרבייג'ן מסרבת בשלב זה לשחררו אך תשב עם השחקן וייתכן כי תחליט להיענות לרצון השחקן.

שלומי לוי, דובר הפועל אשקלון מסר בתגובה: ״הפועל אשקלון השלימה בתחילת העונה את מכסת הזרים המותרת בליגת העל. לקבוצה שישה זרים ואין כעת האפשרות, באופן טכני ו/או מעשי לצרף זר נוסף.

הידיעות על צירוף שחקנים בינואר ושחרורם של שחקנים אחרים מסגל הקבוצה גורמות למועדון נזק, הן מבחינה תדמיתית והן מבחינה מקצועית״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר