אימון: הפועל אשקלון והפועל ר"ג נפרדו בתיקו 2:2

רמזי ספורי פתח את מסכת השערים עם פנדל, גביש (עצמי) איזן זמנית וגורמז'נו העלה בחזרה ליתרון. טל איילה סובל מפגיעה ברצועה הצולבת וככל הנראה גמר את העונה

פורסם בתאריך: 9.11.17 12:47

     

הפועל אשקלון סיימה עתה את משחק האימון שלה נגד הפועל רמת גן מהליגה הלאומית בתוצאה תיקו 2:2. לאחר יציאת הקבוצה לפגרת השזרוע הארוכה בחר נעים לערוך ניסוי כלים ולבחון את שחקני הסגל המורחב של הקבוצה הבוגרת, כמו גם שחקנים שחזרו לאחר היעדרות ממושכת.

הפתיחה הייתה של רמזי ספורי שכבר בדקה ה-3 כבש את שער היתרון בפנדל. בדקה ה-15 שחקן הרכש הכי טרי של אשקלון, הבלם עודד גביש, איזן את התוצאה לאחר שכבש לשערו הוא. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, כיאה למשחק אימון שמטרתו לערוך ניסויים ועד הדקה ה-67 לא ראינו הרבה דברים.

בדקה ה-67, ג'וסיפ איבנצ'יץ' שאיכזב עד עתה העונה, נגח לתוך תיבת החמש שם מצא את רגלו של שרון גורמזנו שדחק מקרוב לשער היריבה. רגע לפני שריקת הסיום הצליחה רמת גן לאזן את התוצאה ולשלוח את הקבוצות לחדרי ההלבשה עם תיקו דרמטי.

בתוך כך, קשר הקבוצה טל איילה עבר אמש בדיקת הדמיה MRI והוא סובל ככל הנראה מפגיעה ברצועה הצולבת. במהלך היום אמורה להתקבל התשובה הסופית ויוחלט על המשך הטיפול ופרק הזמן בה יעדר מהמגרשים, אך ככל הנראה פגיעה ברצועה הצולבת משמעותה היעדרות ממושכת ואולי אף איילה גמר את העונה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר