השופטים צריכים להבין שזה משחק אמוציונלי". נעים (צילום: אורי קריספין)

יובל נעים: "נקודה זה המקסימום שיכולנו להוציא מהמשחק הזה"

יובל נעים הורחק שוב וצפוי לעלות לוועדת משמעת אך זה לא מתריע אותו, "זו לא הפעם האחרונה שאני מורחק ואני יכול להבטיח שזו גם לא הפעם האחרונה" וגם למה יובל נעים מעדיף לשחק עם מגנים לא טבעיים?

פורסם בתאריך: 7.11.17 11:57

     

התיקו הביתי מול עירוני קריית שמונה, לא גרם לאף אחד מיושבי אצטדיון סלה, להרים גבה ואפילו שחרר אנחת רווחה אצל לא מעט אוהדים ואנשי הקבוצה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ואף נדמה היה כי גם אם היו ממשיכים לשחק עוד 90 דקות לא היינו רואים שער במשחק הזה. שתי הקבוצות הגיעו לא פעם קרוב לשער, אך חוסר החדות המשווע של התקפת שתי הקבוצות מנעו מהצופים לראות מעט שערים.

מאמן הקבוצה יובל נעים הביע שביעות רצון בסיום, "אנחנו מרוצים מאוד, אין לנו את הלוקסוס הזה לשחק בלי חמישה שחקנים בכירים ולעשות תוצאות טובות לאורך זמן זה לא יכול לתפוס, שמחים שהפעם ידענו להוציא תוצאה טובה. שיחקנו נגד קבוצה טובה, עם סגל שחקנים טוב ואני שמח מאוד מהנקודה הזאת, כי זה המקסימום שיכלנו להוציא מהמשחק הזה. הפגרה באה לנו בזמן. אם אפשר שהיא תהיה שלושה חודשים ולא שלושה שבועות. ככה כל הפצועים יתאוששו. ננסה לצרף שחקן-שניים בזמן הזה".

על הרחקתו, "זו לא הפעם האחרונה שאני מורחק ואני יכול להבטיח שזו גם לא הפעם האחרונה. היה פאול על השחקן. הוא פונה לבית חולים. צעקתי לשופט סך הכל שהייתה עבירה. השופטים רוצים שהם ישרקו ואף אחד לא יגיד כלום, זה לא יקרה גם אם כל שבוע נגיע לוועדת משמעת. השופטים צריכים להבין שזה משחק אמוציונלי. זה שהורחקתי לא עושה את זה שלא היה פאול". לנעים יש עונש הרחקה על תנאי משני משחקים וכעת בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות יצטרכו להחליט האם הם מפעילים אותו כנגדו.

נעים בחר אמש לספסל את הקרואטי, ג'וסיפ איבנצ'יץ' המאכזב, שעלה בהמשך מהספסל ושוב לא תרם את חלקו בהתקפה, "הוצאתי אותו כי אני לא יכול לשחק עם שישה זרים. אני לא מרוצה מהיכולת שלו. זה לא אותו שחקן שהיה בעונה שעברה. הוא רוצה, אבל לא מצליח". גם בקבוצה גיבו את ההחלטה של נעים, "כמו זה נראה, איבנצ'יץ' הוא השחקן החלש ביותר מבין כל הזרים שלנו, לא כי הוא לא מוכשר, אלא כי הוא לא מראה רצון לשחק פה וחבל כי עם היכולות שיש לו הוא יכול להצליח", אמר אחד מאנשי הקבוצה.

פציעתו של שי חדד ששבר אמש שתי שניים וסבל מזעזוע ראש, מוגדרת כקלה והוא אמור לחזור לאימונים כבר השבוע. בנוסף בקבוצה מקווים להחתים את ליאור לוי לאור ההיעדרויות הרבות של מגני הקבוצה. על אף שנאלץ לשחק אמש ללא אף מגן טבעי, יובל נעים נשאר דבק למערך הרגיל ולא בחר לשנות למערך של 3 בלמים ושני שחקני כנף. "ניסינו לשחק במערך הזה כמה פעמים, זה לא עבד", אמר אחד השחקנים. "יובל לא אוהב להשתמש בשיטה הזו, כי גם באימונים הוא לא מצליח להטמיע קו הגנה של שלושה בלמים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר