תיקו מאופס בין הפועל אשקלון לעירוני קריית שמונה

המשחק האחרון של המחזור העשירי הוציא את אוהדי הכדורגל בישראל לפגרה עם טעם חמוץ, לאחר משחק כדורגל חלש בין שתי הקבוצות

פורסם בתאריך: 6.11.17 21:43

     

כ-1,600 צופים, רובם המוחלט אוהדי הפועל אשקלון, הגיעו לראות את המשחק האחרון של ליגת העל בטרם זו תצא לפגרת שזרוע ארוכה של כשלושה שבועות. הפועל אשקלון הגיעה לאחר הפסד כואב לבית"ר ירושלים 2:0. מנגד עירוני קריית שמונה הגיעה למשחק מעודדת לאחר ניצחון 1:0.

כבר בדקה השנייה רודי חדד בודק את ההיערנות של שוער קריית שמונה, איתמר ניצן עם בעיטה ממרחק, אך השוער הדף מצוין. בדקה ה-20 קיבלנו שיחזור של המצב הראשון, לאחר שחדד בעט שוב מ-30 מטרים אך הפעם למרכז השער וניצן קלט בקלות. 0:0 בסיום המחצית הראשונה.

 

דקה 55, בלם קריית שמונה ביצע טעות קשה וסידר לאג'אי הזדמנות מצויינת לכבוש אך הוא החטיא ברשלנות. בדקה ה-66 איסמעיל ריאן הגביה היישר לראשו של אחמד עאבד שמחמישה מטרים לא הצליח לנפק נגיחה טובה. דקה 77 שגיב יחזקאל סידר לעצמו בעיטה נוחה מ-20 מטרים אך איינוגבה המצוין לא התקשה לעצור.

דקה 87 עבירה מאחור של לוגסי גורמת לכדור חופשי מסוכן לטובת קריית שמונה. סאן מנחם ניגש לבעוט וסחט הצלה מצוינת של איינוגבה שהצליח לעצור גם את הכדור החוזר. דקה 93 רודי חדד חולף על פני סאן מנחם ומרים כדור שמטעה את הגנת עירוני קריית שמונה ומגיע לשון מלכה שמפספס הזדמנות גדולה להשיג ניצחון דרמטי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר