מאוכזב. נעים (צילום: אורי קריספין)

יובל נעים: "גם אם רמזי תיקל בצורה מסוכנת זה לא מחייב כרטיס אדום"

יובל נעים כעס מאוד על השיפוט של צביקה לוי נגד קבוצתו אמש ודיבר על הבעיות במשחק ההגנה של הקבוצה, "לצערי גם אם אני ארצה לשחק בונקר אין לי את הכלים לעשות זה", ראלי וספורי יעמדו לוועדת משמעת, פול אדגר מועמד להפועל אשקלון

פורסם בתאריך: 29.10.17 10:12

     

לאחר העונה האחרונה, בה הופנו כלפי נעים לא מעט חצי ביקורת על סגנונה הנרפה וההגנתי של קבוצתו, בחר נעים לבצע מהפכה בשורות הקבוצה. שחקנים בעלי אופי הגנתי OUT שחקנים בעלי אופי התקפי IN. על פניו מדובר בשינוי מבורך ולאחר עונה של ניסוי ותהייה בהרכבת סגל הקבוצה אין ספק שהפועל אשקלון מודל 2017/18 מלהיבה יותר מאותה קבוצה אשתקד. עם זאת, על אף התשבוחות לנעים על הסגנון היצירתי והסוחף, הפועל אשקלון עושה טעויות קשות שמונעות ממנה לבצע קפיצת מדרגה אמיתית בעונה החלשה ביותר של הליגה הבכירה בישראל מזה 30 שנה. השער הראשון היה קומדיה של טעויות בתוך מרכז הרחבה. השער השני הגיע כתוצאה ממתפרצת קטלנית מני רבות אך היחידה שבית"ר ירושלים ניצלה ולא בזבזה ברשלנות.

הפועל אשקלון הייתה בדרך להפסד, אבל כזה שאפשר לחיות איתו, עד שהגיע הדקה ה-81. עוז ראלי אמנם הציל את הפועל אשקלון ממצב ודאי לכיבוש שער, אך שני שערים או שלושה לא ישנו הרבה, אדום לעומת זאת, ישנה והרבה. אם האדום של ראלי עוד נעשה במטרה למנוע גול, הפאול של רמזי היה סגירת חשבונות. פול אדגר, אחד מהשמות שנכנסו לפנקס של יובל נעים שכבר הביע התעניינו בשחקן,  ירד לתיקול וחילץ את הכדור באופן נקי מספורי המתוסכל שהשיב בתיקול גס ופגע עם שני רגליו ברגלו של אדגר והותיר את חבריו ב-9 שחקנים ועם סגל חסר מאוד לקראת עירוני קריית שמונה.

 

עבירה גסה. ספורי (צילום: אורי קריספין)

נעים התייחס לכך בתום המשחק, "זו מגיפה שאנחנו לא יודעים איך לעצור אותה. כל השחקנים שקיבלו אדומים מיותרים נקנסו, גם מילאן סמילאניץ' עלה השבוע לוועדת משמעת פנימית וקיבל קנס וגם ראלי וספורי יקבלו קנס. אנחנו לא מחפשים להוריד כסף לשחקנים זה לא העניין, העניין זה שיש לנו סגל מאוד קצר וכל ההרחקה מיותרת כזו או אחרת רק פוגעת בקבוצה. כל שבוע מתווסף לנו שחקן לרשימת ההיעדרויות", אמר נעים והוסיף: "השופט היה צריך להפעיל שיקול דעת. אם זה היה אותו המצב במכבי ת"א, טרנר, היה מוציא אדום? כנראה שלא!  גם אם רמזי הלך בצורה מסוכנת זה לא מחייב כרטיס אדום, התעייפתי מכל נושא השיפוט".

על משחק ההגנה של קבוצתו אמר, "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לחלק כאלה מתנות ליריבה פעם אחר פעם. אנחנו משחקים התקפי וזה בא על חשבון ההגנה, אנחנו משחקים עם כל הכלים העומדים לרשותנו גם שחקני ההתקפה חייבים לעשות יותר הגנה. לצערי גם אם אני ארצה לשחק בונקר אין לי את הכלים לעשות זה. איך שאנחנו נראים בתקופה האחרונה מבחינה הגנתית צריך לטפל בזה דחוף. רואים קבוצה טובה שלא יודעת לעשות מספיק טוב הגנה, נעבוד על זה ונדאג שטעויות כאלו לא יחזרו".

נעים המשיך לטעון כי הבחירה בקיץ לבנות קבוצה התקפית גרמה לכך שאין לו את הכלים הראויים כדי להתגונן. "אנחנו משחקים עם שחקנים בעלי אוריינטציה התקפית בשל כך הגענו למעל עשרה מצבי ההבקעה בטדי. לא יכול להיות שאנחנו סופגים כתוצאה מהתקפה מתפרצת של בית"ר אם היו אומרים לי לפני המשחק שזו הכמות אליה נגיע הייתי קונה את זה, חבל שאנחנו מחמיצים כל כך הרבה ולא משכילים לתת את השער. מי שרואה את הפועל אשקלון רואה קבוצה טובה, מסוכנת שמשחקת כדורגל טוב. עם איך שאנחנו נראים מבחינה הגנתית, אנחנו צריכים את הפגרה במהירות, גם כדי להחתים שחקן או שניים וגם בשביל שכל הפצועים יחזרו".

בעניין אחר, שי חדד שנפצע אמש בעקב אינו סובל מנקע וצפוי להיות כשיר למשחק הקרוב מול עירוני קריית שמונה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר