נפצע מול האקסית. חדד (צילום: אורי קריספין)

הפועל אשקלון הפסידה 2:0 לבית"ר ירושלים ראלי וספורי הורחקו

התקווה להפתיע התנפצה לחניכיו של יובל נעים כבר לאחר 5 דקות מפתיחת המשחק. שכטר כבש ראשון עזרא הכפיל (38), עוז ראלי ורמזי ספורי הורחקו בכרטיסים אדומים ישירים

פורסם בתאריך: 28.10.17 22:23

     

לאחר ההפסד הכואב של הפועל אשקלון מול מכבי פתח תקווה, שקטע רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד, חניכיו של יובל נעים התארחה הערב לאצטדיון טדי. הקבוצה האשקלונית הגיעה הערב ללא רגשי נחיתות ועם אמונה כי ניתן להפתיע את הקבוצה בצהוב-שחור.

עוד לפני המשחק שתי הפתעות חיכו לאוהדי שתי הקבוצות. עידן ורד, מהשחקנים הטובים ביותר בישראל לא פתח אצל המארחת בשל פערים במשא ומתן. באשקלון לעומת זאת, רודי חדד נותר על הספסל.

כבר בדקה ה-5 ניתן לראות את מגמת המשחק. כדור קרן של קלאודמיר גרם לערבוביה ברחבה, אותה ניצל איתי שכטר שכבש והעלה את המארחים ליתרון. 1-0.

בדקה ה-38, בית"ר ירושלים ניצלה עורף רעוע של הפועל אשקלון שלחצה על שערה. חן עזרא ספק הכשיל את טל איילה והוביל את הכדור ועל אף אופציות מסירה טובות בחר לבעוט וכבש שער. 2-0, לירושלמים.

 

יובל נעים בחר להוציא את שי חדד עם פתיחת המחצית ולהכניס במקומו את החדד השני, רודי. בדקה ה-74 כדור חופשי של קלאודמיר נעצר על ידי איינוגבה. בדקה ה-80, סער בנבנישתי איבד כדור למרסל הייסטר שמסר לקלאודמיר, שבמסירת אומן מצא את יעקב בריהון שרק נכנס למשחק כמחליף. בריהון כבר ראה כיצד הוא כובש את השער אך עוז ראלי, שבעונה שעברה שיחק עמו הכשיל אותו וראה את הכרטיס האדום. הפועל אשקלון בעשרה שחקנים.

בדקה ה-90 פול אדגר חטף כדור מרמזי ספורי שלא נותר חייב והלם בו ללא כדור וקיבל מיד את הכרטיס האדום.

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, עוז ראלי, אבי מלכה, טל מכלוף, שי חדד (רודי חדד, 46), מירקו אורמוש, מושיקו לוגסי, שון מלכה (סער בנבנישתי, 61), טל איילה (עודד גביש, 79), רמזי ספורי וג'וסיפ איבנצ’יץ’.

בית”ר ירושלים: בוריס קליימן, עופר ורטה, טל כחילה, אנטואן קונטה, מרסל הייסטר, קלאודמיר פריירה, דוד קלטינס (פול אדגר, 77), אריק סאבו (יעקב בריהון, 73), חן עזרא, ז’אורז’יניו (יוסי בניון, 58) ואיתי שכטר.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר