לידור כהן כיכב, הפועל אשקלון הפסידה 3:1

לאחר רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד הפועל אשקלון מפסידה בבית 3:1 למכבי פתח תקווה. לידור כהן כיכב עם שער (25) ושני בישולים לארבייטמן (41) ואבידור (69). אורמוש צימק בפנדל (59). סמליאניץ' וסומא הותירו את שתי הקבוצות בעשרה שחקנים

פורסם בתאריך: 22.10.17 21:00

     

בדקה ה-26, אבי מלכה הכשיל את צעירי בתוך עיגול ה-16, לידור כהן לקח על עצמו את בעיטת הכדור החופשי, הניף את הרגל והעלה את קבוצתו ליתרון בניגוד למהללך המשחק. דקה 41, לידור כהן, כובש השער הראשון, הפעם בתפקיד המבשל. כהן מצא את ארבייטמן שניצל טעות של טל מכלוף והכפיל את יתרונה של קבוצתו. יובל נעים רתח על הבלם והחליט להוציא אותו מן המשחק ולהכניס במקומו את מושיקו לוגסי.

בדקה ה-47, קשר הקבוצה ביצע עבירה במרכז הרחבה קיבל כרטיס צהוב ובטפשות רבה מחא כפיים בהפגנתיות לשופט וקיבל את הכרטיס הצהוב השני ובורחק מן המשחק.


במהלך הירידה לחדרי ההלבשה יובל נעים החל לצרוח על השופט ואמר לו, "בושה וחרפה אני אתלונן עליך לאיגוד השופטים". רועי ריינשרייבר השיב לו בתגובה, "אתה יכול להתלונן זה מה שהחוק אומר".  המחצית השנייה נפתחה לא טוב עבור הפועל אשקלון שהחלה להתגונן. בדקה ה-58, רמזי ספורי החל לשאוט באגף השמאלי ורגע לפני המפגש מול צחי גיגי הוכשל מאחור על ידי ריצ'ארד סומא שקיבל את האדום. מירקו אורמוש ניגש לבעיטת ה-11 וצימק את את התוצאה. 2:1.

בזמן שהפועל אשקלון תוקפת, מכבי פתח תקווה הוכיחה שהיא גם יודעת להעניש. בדקה ה-69, לידור כהן רושם כבר בישול שני,  לאחר הרמה מדויקת לראשו של יובל אבידור שמקרוב קבע 3:1. הפועל אשקלון סופגת שער קל וחלומות הקאמבק מתרחקים.

הפועל אשקלון עוד ניסתה לצמצם את התוצאה אבל ללא הועיל. 3:1 לפתח תקווה בסיום.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר