הפועל אשקלון במשחק האחרון. צילום: אורי קריספין

ארבעה מחזורים ללא הפסד: הפועל אשקלון מתכוננת לפתח תקווה

עם יכולת לא ממש מרשימה הצליחה הפועל אשקלון לשמור על רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד. אם מביאים בחשבון את האדום של איילה והפציעה של אג’איי, נותר רק להתפלל חזק לגבי העתיד. וגם: איפה שחקני הבית? ואצטדיון סלה עושה עוד צעד בהתאמה לליגה הבכירה

פורסם בתאריך: 20.10.17 13:40

     

אוהדי הפועל אשקלון קיוו להגיע לדרבי הדרומי באצטדיון הי”א ולראות את קבוצתם שוב מפגינה תצוגת כדורגל על כר הדשא. הרמה שאליה הרגילה אותנו אשקלון במחזורים האחרונים הביאה גם אותנו עם ציפייה גדולה לאצטדיון, ליהנות מעוד הברקה של טל איילה או מעוד מהלך חכם של מירקו אורמוש. בפועל קיבלנו דווקא את השכנה הדרומית נחושה יותר עם מאמנה החדש עמיר תורג’מן, ואילו את חניכיו של יובל נעים מפוחדים וחסרי ביטחון. 

הקבוצה ששלטה במהלך המשחק הייתה מ.ס אשדוד, שגם עלתה ראשונה על הלוח ובצדק, בשער שהגיע מבישול גאוני של גדי קינדה, כוכב המשחק. יובל נעים, כהרגלו, הרביץ תורה בשחקניו במחצית המשחק, אך הפעם זה הספיק רק לכדי שער שוויון של ג’וסיפ איבנצ’יץ’ במחצית השנייה. החלוץ, שקיבל מטר של ביקורות לאחרונה על הירידה בכושרו, עלה בהרכב לאחר תקופה ארוכה שלא פתח והצליח לכבוש אף שהיה חלש גם במשחק הנוכחי. 

הפועל אשקלון השבוע. צילום: אורי קריספין

כשאשקלון החלה להראות התלהבות וניסיון למהפך, הגיע מהלך תמוה של טל איילה, והוא ספג כרטיס אדום ישיר וחסר אחריות. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו מעל כל ספק שהאדום אכן היה מוצדק, אך משום מה יובל נעים בעמדת הראיונות בחר לפקפק בהחלטת השופט. במועדון חוששים כי איילה יועמד בפני ועדת משמעת ויורחק מכמה משחקים, דבר שעלול להיות מכה קשה לקבוצה. 

מבחינת הטיימינג, מדובר ברגע קריטי עבור איילה להיות מחוץ לעניינים. הקשר לקח את המושכות לידיים במשחקים האחרונים והיה מהמצטיינים בשורות אשקלון בעת האחרונה, כאשר היו גם מי שלחצו בכלי התקשורת על זימון אפשרי לנבחרת ישראל. אחרי כל הרינונים הללו איילה לא הצליח להפגין יכולת מרשימה מול אשדוד, וייתכן כי בשל התסכול על כך גם ספג את הכרטיס האדום. 

הפציעה של אג’איי מדאיגה

בשל היכולת הפחות טובה של איילה, הורגש יותר מתמיד חסרונו של רודי חדד, ונדמה היה כי חסר בעל בית במרכז השדה. חדד, שיחזור במחזור הקרוב אחרי הרחקה משני משחקים, אמור לשוב ישירות להרכב הראשון. 

מלבד הרחקתו של חדד, במועדון צריכים להתמודד גם עם חסרונו של הבלם ברניסלב יובאנוביץ’, שלא מצליח להתאושש מהפציעה שממנה הוא סובל והוטס לטיפולים בסרביה, וכן עם הפציעה הטרייה של החלוץ גודנס אג’איי, כאשר במקרה שלו קיים שטף דם בשריר האחורי וחשש לקרע. אג’איי נפצע בסיום המחצית הראשונה באשדוד במה שהיה נראה במבט ראשון כמתיחה קלה, אך כעת מבינים בצוות הרפואי כי מדובר בפציעה מעט יותר מדאיגה. נכון לכתיבת שורות אלו, השחקן לא אמור להשתתף במשחק הקרוב מול מכבי פתח תקווה. 

כך או כך, בקבוצה יכולים להיות מעודדים מהעובדה שהקבוצה רושמת כבר ארבעה משחקים ללא הפסד. לאחר המשחק מול פתח תקווה הקבוצה תצא למשחק חוץ קשה באצטדיון טדי מול בית”ר ירושלים ועוד אמורה לשחק בסוף הסיבוב מול מכבי חיפה בסמי עופר.

איפה שחקני הבית?

ראוי לציין כי אף אחד משחקני הנוער, למעט השוער המחליף ליאור חדריאן, לא היו בסגל למשחק מול אשדוד, וזאת בניגוד להצהרות של הנהלת הקבוצה בתחילת העונה, שלפיהן שחקני הבית של המועדון יקבלו במה ולכל הפחות יתלבשו למשחקים. כזכור, בריאיון שסיפק המנכ”ל דרום אלמלם ל"כאן דרום" בסיום העונה שעברה הוא הצהיר כי אחת המטרות המרכזיות העונה היא לראות שחקנים אשקלוניים בקבוצה הבוגרת. בלי קשר לכך בקבוצה הדגישו כי החתמתו של הבלם עודד גביש לא אמורה לבוא על חשבונו של שחקן הבית טל מכלוף, שצפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב גם במשחק הקרוב.

כניסה אלקטרונית באצטדיון סלה

ביום ראשון הקרוב תארח הפועל אשקלון את מכבי פתח תקווה (19:00). לאוהדים ימתין חידוש מרענן בכניסה ליציעים. הקהל שיגיע ייכנס למגרש דרך שערים אלקטרוניים משוכללים, כפי שנהוג במרבית האצטדיונים בארץ. בכך למעשה תם עידן קריעת הברקוד בידי המאבטחים בכניסה למגרש. מנויי הקבוצה נתבקשו להגיע במהלך השבוע לאצטדיון כדי להחליף את המינוי שברשותם למינוי אלקטרוני. כזכור, על הכוונה להשתמש בקרוסלות אלקטרוניות בכניסה לאצטדיון פורסם לראשונה ב"כאן דרום".

בתוך כך, ראש העירייה בפועל תומר גלאם קיבל החלטה עקרונית שגם במשחקים נגד המועדונים הגדולים, דוגמת מכבי תל אביב, מכבי חיפה, בית”ר ירושלים והפועל באר שבע, הכניסה לנשים וילדים תהיה בתשלום, להבדיל מיתר המשחקים שבהם הכניסה למגרש תתאפשר ללא תשלום. המטרה היא כמובן לנצל את הביקוש הגדול לכרטיסים במשחקים הללו ולהגדיל את קופת המועדון. עם זאת, בהנהלת הקבוצה מצפים מהקהל להגיע בהמוניו גם מול קבוצות פחות אטרקטיביות על מנת לספק לשחקנים אווירה ביתית.

תיקו מאכזב לקבוצת הנוער

בקבוצת הנוער של הפועל אשקלון כבר ראו איך הם רושמים ניצחון ראשון העונה, לאחר שמישל סיריצקי קבע יתרון מבטיח לאשקלון בדקה ה-90. אלא שלעולה החדשה הפועל פתח תקווה היו תכניות אחרות, ועמוק בתוך תוספת הזמן הצליחו להשוות ולגנוז את התקווה האשקלונית לשלוש נקודות יקרות. בכך למעשה רושמת הקבוצה של עומרי כהן משחק ליגה רביעי ללא ניצחון. הכחולים נותרו מתחת לקו האדום וייתכן שייאבקו על כרטיס ההישארות בליגת העל עד לסיום העונה. בשבת הקרובה תצא קבוצת הנוער למשחק חוץ קשה מול עירוני קריית שמונה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר