חוסר אחריות. איילה (צילום: דוברות המועדון)

בהפועל אשקלון מאוכזבים מההרחקה של איילה: "חוסר אחריות"

הקשר שהורחק אמש בכרטיס אדום ישיר, עורר את זעמו של הצוות הניהולי. בקבוצה מחכים לשמוע אם טל איילה יעמוד לדין ומרוצים מהשיפור במצבים הנייחים אך לא מהמשחק השוטף

פורסם בתאריך: 15.10.17 18:33

     

הדו-קוטביות של מסקנותיו של יובל נעים אמש התבטאה היטב בתחושות אנשי מועדון הפועל אשקלון. בסיום המשחק ניגש נעים אל מצלמות הטלוויזיה והודה כי חשש להפסיד והוא מרוצה מהנקודה, לאחר מכן טען בפני העיתונאים שנותרו במגרש כי יש תחושת חמיצות ופספוס. במהלך המחצית יציע הכבוד באשדוד, העמוס באנשי אשקלון, היה רוחש במיוחד, כמעט כולם הסכימו פה אחד ואמרו "מחצית שנייה נהפוך את התוצאה". מלבד תחושת הביטחון מהתוצאות האחרונות והאמונה ביכולת הטובה של השחקנים, הייתה גם סיבה מקצועית. "מ.ס אשדוד משחקת טוב בחצי הראשון אך קורסת במחצית השנייה", אמר גורם בקבוצה. "אנחנו לעומת זאת נכנסים למשחק רק במחצית השנייה". במשחק של מחציות כל קבוצה ניצחה את החצי בו הייתה טובה יותר, אשדוד את הראשונה אשקלון את השנייה והתחלקו בצדק בנקודות בסיום.

אשקלון אמנם נטלה את היוזמה לנהל את קצב המשחק מחניכיו של עמיר תורג'מן במחצית השנייה, אך לאורך המשחק לא היו מסוכנים יתר על המידה במהלכו השוטף של המשחק. טל איילה, הטוב שבשחקני אשקלון העונה, רשם משחק פושר ולא היה במיטבו כאשר בהמשך עוד הוסיף חטא על פשע, לאחר שחטף אדום ישיר. ביומיים הקרובים יוחלט אם איילה, שהורחק אוטומטית משני משחקים, יעלה לוועדת משמעת ולדיון בפני בית הדין המשמעתי של ההתאחדות. נעים אמנם טען כי במקרה של איילה, השופט מנשה משיח היה צריך להסתפק בכרטיס צהוב, אך בקבוצה נוטים להסכים עם החלטת משיח. "טל הלך עם שני רגלים במטרה לפצוע וביצע עבירת תוקף, לא מדובר בפעולת הגנה. זה חוסר אחריות מבחינתו, מדובר בשחקן מאוד חשוב לקבוצה, שחקן שקונים עבורו כרטיס והוא יחסר לנו. ההבדל בין הפועל אשקלון האפורה של העונה שעברה והפועל אשקלון התוססת של השנה זה טל איילה. רודי עשה את הטעות ראשון ועכשיו שהוא חוזר אז איילה, מורחק והמומנטום החיובי שלו נעצר. כשהשניים האלה ישחקו יחד הפועל אשקלון תוכל להראות לאן באמת היא מסוגלת להגיע".

בהיעדרו של איילה, כדינמו של הקבוצה, הפועל אשקלון נצרכה שחקן כמו רודי חדד שירכז לה את המשחק ממרכז השדה אך חדד אף הוא מושעה ויחזור לפעילות רק בשבוע הבא. יובל נעים וחניכיו נזקקו לשתי בעיטות חופשיות מצוינות של רמזי ספורי, מהבולטים במשחק ואחת של ראלי שפגשו את קורת השער, בשביל להעיר מעט את הקהל המנומנם ולהכניס טירוף ב-800 האוהדים האשקלונים שעשו את כל הדרך לעיר הנמל.

לעומת הצוות הניהולי, הצוות המקצועי חשש מהפסד. "אשדוד ששיחקה אתמול זו לא אשדוד שאנחנו רגילים לראות. אחרי שלושה משחקים טובים, הרבה קבוצות סובלות מאופוריה ומפסידות, גם ממשחקים כאלה צריך לצאת עם נקודות. לא ייצרנו הרבה מצבים, אבל ידענו לסכן את השער במצבים הנייחים ומשם גם השוויון הגיע", אמר גורם בצוות המקצועי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר