חלוקת נקודות בדרבי הדרומי

הדרבי הדרומי סיפק לנו כדורגל קצבי, יכולת טובה של שתי הקבוצות שהתחלקו בנקודות. מאוריסיו כבש לאשדוד, איבנצ'יץ' לאשקלון. קינדה עם בישול העונה

פורסם בתאריך: 14.10.17 20:52

     

הדרבי הדרומי בין הפועל אשקלון ומ.ס אשדוד תמיד מסקרן ופיקנטי, במיוחד עבור אוהדי שתי הקבוצות מהערים השכנות. הקבוצה מעיר הנמל הגיעה למשחק הערב כאשר היא עם נקודה אחת מ-18 אפשריות, אך עם עמיר תורג'מן במשחק הבכורה שלו על הקווים, כמאמנה הראשי של הקבוצה.

מנגד, הפועל אשקלון הלוהטת, עם 7 נקודות מתוך 9 בשלושת המשחקים האחרונים כולל תיקו יוקרתי מול מכבי תל אביב, באה להמשיך את המומנטום החיובי.

בדקה ה-21 קרלו ברוצי'ץ' נגע בידו, עוז ראלי ניגש לבעוט ובבעיטה מצוינת מצא את הקורה. הכדור עוד התגלגל על קו השער לפני שיצא החוצה. הזדמנות מצוינת להפועל אשקלון לעלות ליתרון. בדקה ה-25 היה זה רמזי ספורי שבעט כדור חופשי נוסף אך מצא את את הקורה.

דקה 32 גדי קינדה הוכיח כמה הוא מוכשר, לאחר שהתעלל באלעד גבאי ובמסירת רבונה מצא את ראשו של מאוריסיו קורדיירו שכבש בקלילות מקרוב.

המחצית השנייה נפתחה בגישושים מצד שתי הקבוצות. ההזדמנות המסוכנת הראשונה הגיע בדקה ה-67 כאשר ספורי שוב מצא את הקורה לאחר בעיטה נהדרת. יובל נעים כעס מאוד על איבנצ'יץ' והורה לשרון גורמזנו לפשוט את גופיית האימונים וזה כנראה עורר אל איבנצ'יץ' שבדקה ה-74 נגח לרשתו של ירדן קרישטול וקבע שיוויון מוצדק. 1:1.

שתי דקות מאוחר יותר טל איילה פגע בגסות ברגלו של גנב וראה כרטיס אדום ישיר והותיר את חבריו בעשרה שחקנים. מרגע זה ואילך אשדוד השתלטה על המשחק אך לא הצליחה לכבוש. 1:1 בסיום.

מ.ס אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן, אביב סולמון, ויקטור גנב, קרלו ברוצ'יץ', תום מונד, רועי בקל, גדי קינדה (יובל יעקובוביץ', 86), מאוריסיו קורדיירו (דין דוד, 66), אדילסון בהייה (דן ביטון, 87) ובלסינג אלקה.

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אלעד גבאי, אבי מלכה, טל מכלוף, עוז ראלי, מילאן סמילאניץ', מירקו אורמוש (מושיקו לוגסי, 60), רמזי ספורי, טל איילה, ג'וסיפ איבאנצ’יץ’ (שי חדד, 82) וגונדס אג'אי (שון מלכה, 46).

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר