אחד מגיבורי המשחק. ראלי (צילום: אורי קריספין)

עוז ראלי: "שמח שהחזרתי לקהל"

המגן שהחל את דרכו עם הקהל האשקלוני ברגל שמאל, פתח עמו דף חדש דווקא בעזרת רגל ימין, עם שער ובישול. בקבוצה מתמוגגים מאיינוגבה ורוצים לשמור על הרצף החיובי מול מ.ס אשדוד

פורסם בתאריך: 2.10.17 11:11

     

האווירה אמש באצטדיון סלה ובעיר אשקלון לאורך כל שעות היום הייתה מעבר למקובל במחוזותינו. הקהל האשקלוני שכמיטב המסורת המתין לרגע האחרון בשביל להבטיח את מקומו בדרמה הגדולה שהתחוללה במשחק אמש. זמן רב לא נראה משחק כזה באצטדיון סלה, לא נגזים אם נאמר שמאז אותו ניצחון 5:4 על הפועל פתח תקווה שסגר את גורל העלייה כמעט הרמטית. במשך דקות ארוכות חיכו אוהדי הפועל אשקלון כדי להצטלם עם שחקני הקבוצה וגם עם שחקני היריבה, תופעה שתמצאו רק באשקלון. אחרי שנה בה אוהדים רבים טענו שהם אינם נהנים מהכדורגל שמציגה הקבוצה, חרף היותה בליגת העל, משחקים כאלה עוד יגרמו לכך שנראה את אצטדיון סלה מלא ולא רק נגד הגדולות.

ראלי לאחר שהוחתם בהפועל אשקלון. צילום: דוברות הפועל אשקלון.

בקבוצה סירבו להודות בכך טרם המשחק, אך כעת הם עושים זאת בפה מלא. רצף המשחקים זימן לה את מכבי תל אביב לאחר שתי ניצחונות, מצד אחד זה נתן ביטחון שניתן לעשות את הבלתי יאומן ולהוציא מהאימפריה הצהובה נקודות ומצד שני הוריד את השחקנים לקרקע למרות שני הניצחונות. בסוף המשחק מגן הקבוצה אלעד גבאי העלה לחשבון הפייסבוק שלו תמונה מרגעי השמחה ובחר לכתוב את המילה – "המשכיות". זה אכן שם המשחק אחרי שני ניצחונות ותוצאת תיקו שכולה ניצחון, הפועל אשקלון צריכה לדאוג לא להרוס את הרצף המצוין דווקא מול הקבוצה החלשה בליגה עד כה, מ.ס אשדוד בעוד שבועיים. גם עכשיו הפגרה באה בדיוק בזמן ותעזור להוריד את השחקנים לקרקע.

הצוות המקצועי שיבח כהרגלו את טל איילה שבהיעדר רודי חדד המושעה, לקח את המושכות ומסתמן כשחקן הכי חשוב בקבוצה של יובל נעים. "ככל שעובר הזמן, הוא צובר יותר ויותר ביטחון וזה ניכר במשחק שלו. במשך שנים הוא התפספס פה כי לא היה משהו שילטש אותו. הוא הגיע ליובל בזמן הכי נכון עבורו שהוא מבין שזו הזדמנות אחרונה והוא לוקח אותה בשתי ידיים בלי להביט אחורה". גיבור הערב, היה דלה איינוגבה שרשם אמש את הפנדל ה-7 שהוא עוצר במדי הפועל אשקלון. גם את בעיטת העונשין הראשונה של תל אביב הוא היה קרוב להדוף אך הבעיטה הייתה מדויקת מאוד. איינוגבה הגיע כדי להיות האקס פקטור של הפועל אשקלון והוא משמש ככזה. איינוגבה הוא שוער הפנדלים הטוב כיום בישראל ואחד משוערי הליגה הטובים שיש, עם 50% הצלחה בבעיטות עונשין, נתון מדהים שכל שוער היה מתברך בו. לא סתם נעים הגדיר אותו כיותר חשוב להפועל אשקלון מג'יאנלואיג'י בופון ליובנטוס.

צילומים: זאב שטרן, אורי קריספין

לקראת יום כיפור, בחרנו בסכסוך בין יובל נעים לשופטי ליגת העל כאחד הסכסוכים הגדולים בספורט האשקלוני. שני פנדלים נשרקו אמש נגד אשקלון, שניהם גבוליים ויכלו לעשות את ההבדל ותארו לכם מה נעים היה אומר אלמלא איינוגבה היה עוצר את הכדור האחרון של אצילי. אבל למרות זאת, אחרי דרמה ורגעים כל כך שמחים באצטדיון סלה גם נעים בחר לסלוח הפעם לשופטים ולא להעיר על השיפוט.

עוד אחד מגיבורי הערב היה עוז ראלי שכבש ובישל אמש ולמעשה היה הארכיטקט של התיקו. על המפגש הטעון נגד האקסית אמר ראלי, "אני לא מסתכל על זה כנקמה, כל משחק הוא בנפרד. אני בא לתת את המאה אחוז שלי ואני שמח שיצא לטובה". על היחסים עם הקהל שבתחילת העונה סימן אותו, אמר ראלי, "אני לא מבין מאיפה הבאתם את זה שהקהל נגדי, אמנם לא היה לי משחק טוב במחזור השני אבל הקהל תומך בי ועוזר לי. שמח שהחזרתי להם והכל בסדר. הם הובילו עלינו 2:0 משתי טעויות שלנו, מכבי לא נתנה פה משחק גדול של צירופין. אלה טעויות שאנחנו עובדים באימונים כיצד לא לעשות אותם ועשינו. חזרנו למשחק כמו גברים, האמנו בעצמנו והיה לנו קצת מזל בגול השני. יובל דוגל במשחק התקפי אבל במקביל להיות מחיובים לעמדות ולחזור למקומות. כל מי שנמצא בקבוצה אומר שהשנה יש כאן קבוצה טובה יותר משנה שעברה, גם מי שהיה כאן היה טוב ובגלל זה הוא נשאר בליגה אבל אין ספק שיובל עשה רכש יותר טוב משנה שעברה". אמנם ראלי התכחש לסכסוך עם הקהל אבל הוא שמח לפתוח דף חדש. בתום המשחק השחקנים בחדרי ההלבשה חיבקו את ראלי ואמרו לו, "זה הגיע לך, עכשיו אף אחד לא ישרוק לך בוז".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר