תיקו שכולו ניצחון. שחקני אשקלון (צילום: אורי קריספין)

הפועל אשקלון הדהימה את מכבי תל אביב עם תיקו 2:2 דרמטי

יובל נעים והפועל אשקלון הצליחו להתגבר על שני פנדלים גבוליים שנשרקו לטובת מכבי תל אביב ולבצע שיוויון מהיר (83,81) בעזרת שערים של עוז ראלי ומילאן סמילאניץ'

פורסם בתאריך: 1.10.17 23:02

     

בדקה ה-24, שריקה לא נכונה של השופט הובילה לכדור קרן במקום לכדור חופשי למכבי תל אביב אותו הרים עומר אצילי לראשו של ניק בלקמן שכבש בקלילות על סף תיבת החמש. מכבי המשיכה ללחוץ ובדקה ה-38 בעיטה אדירה של שירן ייני זעזעה את הקורה של איינוגבה אך מיאנה להיכנס. 1:0 למכבי תל אביב במחצית.

חמש דקות בתוך המחצית השנייה עומר אצילי הצליח להטעות את טל מכלוף שספק הכשיל אותו, אך אוראל גרינפלד הורה על בעיטה מהנקודה הלבנה. אצילי ניגש לבעוט את הפנדל ולמרות שאיינוגבה זינק לפינה הנכונה הוא לא הצליח למנוע ממנו להכפיל את היתרון.

המשחק הפך להיות מעט מנומנם ואפילו האופטימיים ביותר לא הצליחו לנחש את אשר יתרחש בהמשך. בדקה ה-82, באבין הרחיק את הכדור לעברו של עוז ראלי שבעט מצוין וכבש נגד האקסית. שתי דקות לאחר מכן אשקלון בטירוף. ראלי מחליט להוציא קרן קצרה למילאן סמילאניץ' והארגנטיני השווה לתיקו 2:2.

חשבתם שנגמר? דקה 90, נגיעת יד של מכלוף הובילה את גרינפלד להורות על פנדל גבולי למכבי תל אביב שיכלה להכריע את המשחק אבל דלה איינוגבה, השוער הטוב בארץ בבעיטות העונשין, הצליח לעצור את הכדור ולהשאיר את הנקודה באשקלון.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר