יפתיעו? מכלוף (צילום: אורי קריספין)

טל מכלוף לקראת מכבי ת"א: "נבוא צנועים"

הפועל אשקלון ערכה הבוקר את מסיבת העיתונאים מול מכבי תל אביב. יובל נעים: "אנחנו מאמינים אבל האמונה צריכה להיות במעשים ולא בדיבורים"

פורסם בתאריך: 28.9.17 10:49

     

הפועל אשקלון ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים לקראת המשחק המסקרן מול מכבי תל אביב באצטדיון סלה ביום ראשון. הקבוצה מגיעה במומנטום חיובי לאחר שתי ניצחונות ומקווה להמשיך אותו עם ניצחון גדול על אחת מהאימפריות של הכדורגל הישראלי. יובל נעים אמר לקראת המשחק, "כל המשחקים בליגת העל הם קשים במיוחד נגד הגדולות. אם אנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה מול מכבי תל אביב נצטרך לעשות הכנה טובה אנחנו צריכים לתת את הנשמה ואני מקווה מאוד שנצליח. אנחנו מאמינים אבל האמונה צריכה להיות במעשים ולא בדיבורים. זה הזמן שהקהל יצביע ברגליים וימלא את האצטדיון. במשך השנים האחרונות אוהדים לא הגיעו למשחקים אני חושב יושב שזה הזמן שהן יקומו מהכורסא ויגיעו למגרש. התוצאה יותר תלויה במכבי ת"א מאשר בנו אבל אני חושב שאם נשחק טוב למשך יותר דקות, מאשר במשחקים האחרונים נוכל לעשות את זה. אני חושב שזה אפשרי".

על החיסורים לקראת המשחק אמר, "בשביל זה בנינו סגל רחב ואם היה תלוי בי הוא היה עוד יותר רחב. כל השחקנים של הפועל אשקלון ראויים לדקות, ברור שלא רצינו חיסורים אבל יש לנו שחקנים שיחליפו אותם".

טל מכלוף: "אני חושב שאנחנו קבוצה טובה יותר מהשנה שעברה ואנחנו משחקים אצלנו בבית. נבוא צנועים, נמשיך את הדקך שעשינו עד עכשיו והקהל צריך לבוא לדחוף אותנו כי זה מסוג המשחקים שאנחנו צריכים את הקהל מאחרינו, שיטריף אותנו. אני מאמין שבעז"ה נמשיך את המומנטום החיובי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר