לא חושש. ראלי צילום: דוברות הפועל אשקלון

עוז ראלי: "אין לנו מה לפחד ממכבי תל אביב"

בקבוצה מרוצים מרצף המשחקים שזימן לה את מכבי תל אביב בבית ביום ראשון הבא, אך יותר מרוצים מהיכולת הקבוצתית וממצבו של ספורי. בתוך כך החלה מכירת הכרטיסים מול מכבי ת"א

פורסם בתאריך: 24.9.17 12:12

     

אחרי תקופה ארוכה, למעשה מאז עלתה מליגה א', לא נרשמה הנאה כל כך גדולה ונחת מצורת משחקה של הקבוצה. משחקי התחתית, החששות מהעתיד הכלכלי של הקבוצה, הריבים המתוקשרים, היכולת ההגנתית ולא אטרקטיבית בעונה שעברה כל אלה גרמו לכך שמעולם לא היה שקט באשקלון, מאז סיימה את עונתה הראשונה תחת איתמר שמעוני. בקבוצה מהללים את יובל נעים, שלאחר עונה לא פשוטה שכללה לא מעט ניסיונות בהרכבת 11 הפותחים, הפועל אשקלון נראית לראשונה כמו קבוצה שעולה על סך חלקיה. בקבוצה מודעים לכך שהיא גם נהנתה מאלילת המזל או כמו שאומרים בכדורגל, "שהולך אז עד הסוף". הפועל רעננה תחת שרביטו של מאמנה החדש גיא לוי, נראתה כמו קבוצה שעדיין לא יצאה מהפגרה ועשתה טעויות קריטיות בהגנה בכל אחד מהשערים של הפועל אשקלון.

על אף שבקבוצה מנסים להימנע ממנה ובצדק, כבר ניתן לחוש שהאופוריה מתפשטת ביציעים, ברחוב ואט אט גם בצוות המקצועי ובשחקנים. גורם בצוות המקצועי אמר לאחר המשחק: "אם רעננה לא היו עושים כל כך הרבה טעויות יכולנו להגיד שאנחנו קבוצה טובה יותר בפה מלא. רעננה נמצאת בתקופה לא טובה כמו גם אשדוד וכרגע מה שאנחנו צריכים זה לתקן את הדברים הלא טובים במשחקים, כל עוד המצב טוב והשחקנים צוברים ביטחון ולהתרחק כמה שיותר מהתחתית וכשיבוא האוכל יבוא גם התיאבון". בקבוצה מרוצים מכך שמשחקה הבא של הקבוצה הוא נגד מכבי תל אביב באצטדיון סלה. "מלבד העובדה שתמיד טוב להגיע במומנטום טוב, רצף הניצחונות עלול לסנוור שחקנים לפעמים, אילו הייתה מגיעה קבוצה פחות טובה ייתכן שגם הייתה מורגשת ירידת מתח אבל קבוצה כמו מכבי תמיד קשה לשחק מולה ואוטומטית אתה יורד חזרה לקרקע. אף אחד לא יבוא שאנן".

מי שזכה למירב התשבחות הוא כובש הצמד, מירקו אורמוש, שלאחר המשחק הזה עומד בראשות מלכי השערים של הקבוצה יחד עם טל איילה עם 3 שערים כל אחד. אורמוש, לצדם של הקשרים ההגנתיים מילאן סימיליאניץ' ומושיקו לוגסי תפס את עמדת הקשר ה-50/50 בעל האורנטצייה ההתקפית על חשבונו של רודי חדד המורחק, ניצל את חופש הפעולה והמרווחים שקיבל מהגנת רעננה וכבש צמד.

עוז ראלי אמר בתום המשחק: "לא צריך לצאת מפרופורציות. הניצחון  מראה על המשכיות ועל קבוצה מאומנת וממושמעת, אבל אין לנו כרגע את הלגיטימציה לצאת בהצהרות על פלייאוף עליון. נבוא צנועים, נישאר צנועים ונצא צנועים. אנחנו עדיין קבוצה קטנה ונעשה דברים מדהימים משבת לשבת". על מכבי תל אביב בשבוע הבא אמר, "נלחץ אותם בבית שלנו, אין לנו מה לפחד ממכבי. כל תוצאה יכולה להיות לטובתנו, זה הבית שלנו. אני סומך על יובל שיכין אותנו בצורה הטובה ביותר עד אז. במשחק מול מכבי ת"א, המאמן יכול להכין אותך במשך שבוע שלם, אבל יש אדרנלין מטורף ואמוציות, כך שהטירוף לבד מכין אותך למשחק. אני מאמין שנשיג תוצאה טובה".

בשורות טובות נוספות הגיעו מכיוונו של רמזי ספורי. השחקן המצויין שנפצע אמש בכתפו והובהל לבית החולים אינו סובל משבר. אמנם בשלב זה עדיין מוקדם לקבוע כמה זמן הוא ייעדר אך לבטח זה יהיה זה זמן קצר לעומת החשש הראשוני.

בתוך כך, הבוקר החלה מכירת הכרטיסים למשחק מול מכבי תל אביב, שייערך ביום ראשון הבא. כרטיס לכל גיל יעמוד על מחיר אחיד של 50 ש"ח. את הכרטיסים ניתן לרכוש במשרד הכרטיסים 'לאן' או בבית הקפה של רוז'ה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר